Tilbudt lejlighed, men desværre for dyr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

min mand og jeg står i den situation, at vi er blevet tilbudt en vildt lækker 4 værelses lejlighed på 110 kvm, den vi har nu er en 2'er på ca 55kvm. Det koster så 2000kr mere om måneden, men da vi fik den tilbudt sagde vi ja med det samme, selvom vi var nummer 15. Vi gik så i dagene bagefter og regnede på det og 2000kr mere om måneden, er mange penge, så vi kom lidt fra ideen igen, men vi troede helt sikkert heller ikke at vi ville få den, da vi jo var nr. 15. Igår fik jeg så en mail, at lejligheden er vores og klar til indflytning d. 15 marts, jeg har termin i start marts. 

Vi ville rigtig gerne have den, men har valgt vi ikke har råd og vil vente på noget billigere, men kan man overhovedet det? 

Nu har vi jo sagt ja og havde slet ikke regnet med at vi fik den ud af 15 andre.. Det er en boligforening og ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig. Har ikke skrevet under på noget, men de synes vel ikke om at man siger ja og så derefter nej, hvor andre så kunne have fået den?? 

Hvad skal jeg sige til dem??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Valle81

Jeg ville sige det lige som det er, det er jeg sikker på de vil sætte stor pris på og forstå. Og der står sikkert andre på spring for at få den:0)

Anmeld

23. februar 2012

GønskE

det tror jeg god i kan, og i ha jo ikke opsagt jeres egen?

Har en veninde, som fik 3 tilbud, og takket jer til dem alle og fik så 2 af dem, men skulle jo kun bruge en - så tror bare tilbudet går videre eller bliver sendt ud igen :-)

så længe i ikke har underskrevet noget :-)

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Anonym skriver:

min mand og jeg står i den situation, at vi er blevet tilbudt en vildt lækker 4 værelses lejlighed på 110 kvm, den vi har nu er en 2'er på ca 55kvm. Det koster så 2000kr mere om måneden, men da vi fik den tilbudt sagde vi ja med det samme, selvom vi var nummer 15. Vi gik så i dagene bagefter og regnede på det og 2000kr mere om måneden, er mange penge, så vi kom lidt fra ideen igen, men vi troede helt sikkert heller ikke at vi ville få den, da vi jo var nr. 15. Igår fik jeg så en mail, at lejligheden er vores og klar til indflytning d. 15 marts, jeg har termin i start marts. 

Vi ville rigtig gerne have den, men har valgt vi ikke har råd og vil vente på noget billigere, men kan man overhovedet det? 

Nu har vi jo sagt ja og havde slet ikke regnet med at vi fik den ud af 15 andre.. Det er en boligforening og ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig. Har ikke skrevet under på noget, men de synes vel ikke om at man siger ja og så derefter nej, hvor andre så kunne have fået den?? 

I kan godt takke nej, men alt efter hvor det er, risikerer I at ryge lidt ned på ventelisten.

Jeg ville ringe til boligselskabet og spørge dem om reglerne for det først.

Ærgerligt I ikke har råd, det var jo ellers ideelt!

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Munder skriver:

I kan godt takke nej, men alt efter hvor det er, risikerer I at ryge lidt ned på ventelisten.

Jeg ville ringe til boligselskabet og spørge dem om reglerne for det først.

Ærgerligt I ikke har råd, det var jo ellers ideelt!

Vi har allerede sagt ja og de skriver at de har sendt kontrakten afsted, det der er problemet. Kan man så godt bare sige nej, selvom vi allerede har sagt ja til boligen? det er i århus.

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Anonym skriver:

Vi har allerede sagt ja og de skriver at de har sendt kontrakten afsted, det der er problemet. Kan man så godt bare sige nej, selvom vi allerede har sagt ja til boligen? det er i århus.

Det ville jeg ringe og spørge om, for det er rigtig forskelligt fra sted til sted.

Du behøver jo ikke nævne hvem du er, men spørge til principperne

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Anonym skriver:

Jeg kom lige til at tænke på noget. Står der ikke noget om vilkårene i det brev i modtog med tilbuddet? Der burde de jo skrive lidt om, hvordan det foregår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.