Hvor gammel før koldtvandspool?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.907 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Noneother

Vi skal på forlænget weekendtur til Lalandia når bøllen fylder 2år.

Overvejede at købe et par badevinger og lade ham prøve lidt i den kolde pool, men kan ikke huske hvor gamle de skal være inden at de må komme i det "kolde" vand.

Er der nogen der ved det? -Eller er det bare at se om han kan lide det eller ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

henh01

Vi skal til lalandia her i weekenden og der har vi da tænkt os at pakke en badering han kan sidde i - og prøve det af. Hvis han ikke kan lide det så er det selvfølgelig ikke noget han skal. Men tænker ift at vi har den store med på 7 år at det kan blive lidt svært at tilgodese dem begge og derfor prøver vi det af

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

Noneother skriver:

Vi skal på forlænget weekendtur til Lalandia når bøllen fylder 2år.

Overvejede at købe et par badevinger og lade ham prøve lidt i den kolde pool, men kan ikke huske hvor gamle de skal være inden at de må komme i det "kolde" vand.

Er der nogen der ved det? -Eller er det bare at se om han kan lide det eller ej...

Jeg aner ikke om der er nogle reelle retningslinjer, men vores den store, hun fik lov at prøve da hun gerne ville, mener hun var 18 måneder da hun skulle holdes i seriøs kort snor ellers hoppede hun selv i. Og der har aldrig været nogle problemer, hverken med Emma, eller personalet i svømmehallen. Men tænker at du evt. kan prøve og ringe til dem og hører om de har nogle regler, og så ellers bare prøve jer frem 

God tur

Anmeld

23. februar 2012

Noneother

henh01 skriver:

Vi skal til lalandia her i weekenden og der har vi da tænkt os at pakke en badering han kan sidde i - og prøve det af. Hvis han ikke kan lide det så er det selvfølgelig ikke noget han skal. Men tænker ift at vi har den store med på 7 år at det kan blive lidt svært at tilgodese dem begge og derfor prøver vi det af

Vi skal nemlig osse ad sted med en på 5, som han følger overalt, så tænker osse at han ville være svær at holde fra det kolde vand, men jeg vidste ikke om der var nogen egentlig grænse.

men jeg tror osse at vi prøver os frem.

Anmeld

23. februar 2012

Noneother

Stéphanie skriver:

Jeg aner ikke om der er nogle reelle retningslinjer, men vores den store, hun fik lov at prøve da hun gerne ville, mener hun var 18 måneder da hun skulle holdes i seriøs kort snor ellers hoppede hun selv i. Og der har aldrig været nogle problemer, hverken med Emma, eller personalet i svømmehallen. Men tænker at du evt. kan prøve og ringe til dem og hører om de har nogle regler, og så ellers bare prøve jer frem 

God tur

Super  Tror osse bare at vi prøver os frem så. Han er jo normalt frisk på det meste. Blev bare bange for om der var sat en helbredsmæssig grænse...

Anmeld

23. februar 2012

henh01

Noneother skriver:

Vi skal nemlig osse ad sted med en på 5, som han følger overalt, så tænker osse at han ville være svær at holde fra det kolde vand, men jeg vidste ikke om der var nogen egentlig grænse.

men jeg tror osse at vi prøver os frem.

Det vigtigste tror jeg er at de ikke er i for længe og at de bliver tørret og holdt varme i deres "pauser"

Rigtig god tur

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

Noneother skriver:

Super  Tror osse bare at vi prøver os frem så. Han er jo normalt frisk på det meste. Blev bare bange for om der var sat en helbredsmæssig grænse...

Altså så vidt jeg har hørt er der ikke rigtig nogen, selvfølgelig skal det ikke være helt små bebser, men tænker lidt at hvis man kan lade sine børn bade i et badebassin ude i haven uden der sker noget, kan der vel heller ikke ske en masse ved det andet?

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Hey,

Jeg ved ikke vornår, men vi var i søndags i svømmehaller med. Vores drenge. Far tog Anton der blier to lige om lidt med i kold vand, de var næstenkn kommet i og da ar han afkølet og havde blå læber. Og han er ikke en splejs:0) men man kan jo lyn hurtigt se om de fryser og så er det jo bare op igen:0)

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Det kommer jo bare an på, hvordan de klarer temperaturen i bassinet.

Min datter p 5½ er stadig kun i de varme bassiner, for hun er en splejs, der meget hurtigt bliver for kold. (hvilket er ganske irriterende, da det er langt dyrere for os at hun går til svømning i varmt vand!!!)

Jeg kender flere der har haft deres 2-årige med i almindelig svømmehal uden problemer.

Anmeld

23. februar 2012

cdinesen

Vores datter var en 6-7 måneder da hun var med far i svigerforældrenes udendørs pool. Det var en meget varm sommerdag, og tror hun nød at blive køler lidt af, og hun sagde selv fra da hun ville op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.