Hurtigt hjælp ang returvare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Unalisa

Jeg har modtaget lingeri fra lace som jeg returnere men hvor aflever jeg det henne, i det varehus ( mit tilfælde Bilka servicenter) eller på posthus???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

FrkZier

Unalisa skriver:

Jeg har modtaget lingeri fra lace som jeg returnere men hvor aflever jeg det henne, i det varehus ( mit tilfælde Bilka servicenter) eller på posthus???

hvis du har købt det i Bilka skal du jo til Bilka og bytte det, men hvis du har fået det sendt med posten skal det sendes retur

Anmeld

23. februar 2012

Unalisa

FrkZier skriver:

hvis du har købt det i Bilka skal du jo til Bilka og bytte det, men hvis du har fået det sendt med posten skal det sendes retur

Det er en pakke som jeg har fået send fra lace, jeg ved det ska sendes retur, men hvor henne da det ikke er brev men pakke , på post huset eller Bilka servicecenter som jeg har fået den fra

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

Unalisa skriver:

Er der ik information om returneringen inde i pakken? Evt. bag på fakturen?

Ellers kig på deres hjemmeside hvor der som oftest står hvordan man skal forholde sig hvis man vil returnere

Anmeld

23. februar 2012

Unalisa

Der står bare at det skal sendes til deres adresse.....

Anmeld

23. februar 2012

Team Putte

Unalisa skriver:

Der står bare at det skal sendes til deres adresse.....

Hvis der ik står en direkte adresse til dem så prøv at ringe og spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.