Uden køkken i 14 dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Nea85

Jeg ved ikke, om denne kommer i rette kategori, men ellers må en venlig sjæl lige flytte den

Vi står og skal have nyt køkken i marts, og derfor vil der være omkring 14 dage, hvor vi ikke kan lave mad. Vi har dog vores mikrobølgeovn til rådighed i perioden.
Vi har en datter, der på det tidspunkt er 10 måneder gammel, og det er mest hendes mad, jeg er "bekymret" over - vi andre skal nok klare at spise rugbrød
Jeg er med på, at vi kan spise nogle dage hos familie og venner, men har I nogle gode råd til, hvad jeg kan lave af mad, evt. til fryseren eller til tilberedning i mikrobølgeovn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Maja_4000

Nea85 skriver:

Jeg ved ikke, om denne kommer i rette kategori, men ellers må en venlig sjæl lige flytte den

Vi står og skal have nyt køkken i marts, og derfor vil der være omkring 14 dage, hvor vi ikke kan lave mad. Vi har dog vores mikrobølgeovn til rådighed i perioden.
Vi har en datter, der på det tidspunkt er 10 måneder gammel, og det er mest hendes mad, jeg er "bekymret" over - vi andre skal nok klare at spise rugbrød
Jeg er med på, at vi kan spise nogle dage hos familie og venner, men har I nogle gode råd til, hvad jeg kan lave af mad, evt. til fryseren eller til tilberedning i mikrobølgeovn?

Lav en masse mos og frys ned Det tror jeg , at jeg ville have gjort .. Hvis hun kan spise "rigtig" mad , så kan frikadeller jo også nemt fryses

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Nea85 skriver:

Åhh, det bliver da 14 lange dage, men lækkert med et nyt køkken

Var det ikke en ide at købe en enkelt kogeplade, så har I mulighed for at lave lidt enkelt mad. Evt her (man kan nok google sig til en billigere...):

http://www.elplus.dk/da/Produkter/Kogeplader/L%C3%B8se%20kogeplader/ELVITA%20V5003%20ENKELT%20KOGEPLADE.aspx

Anmeld

23. februar 2012

livhemdrup

Nea85 skriver:

hvorfor køber i ikke en kogeplade til strøm med to blus på så kan i da lave lidt mad hvis det er??? Det gjorde vi da vi stod i samme situation.

Anmeld

23. februar 2012

Nea85

Maja_4000 skriver:

Lav en masse mos og frys ned Det tror jeg , at jeg ville have gjort .. Hvis hun kan spise "rigtig" mad , så kan frikadeller jo også nemt fryses

Vi er i gang med at øve "rigtig mad".. Hun kan ikke rigtig finde ud af at tygge f.eks. kartofler endnu, det ryger ud igen
Så mos var en rigtig god idé!

Anmeld

23. februar 2012

Nea85

Munder skriver:

Åhh, det bliver da 14 lange dage, men lækkert med et nyt køkken

Var det ikke en ide at købe en enkelt kogeplade, så har I mulighed for at lave lidt enkelt mad. Evt her (man kan nok google sig til en billigere...):

http://www.elplus.dk/da/Produkter/Kogeplader/L%C3%B8se%20kogeplader/ELVITA%20V5003%20ENKELT%20KOGEPLADE.aspx

Ja, det bliver rigtig lækkert!
Jeg havde slet ikke overvejet sådan en kogeplade, god idé! Og ja, de fås sikkert i mange prisklasser

Anmeld

23. februar 2012

Munder

Nea85 skriver:

Ja, det bliver rigtig lækkert!
Jeg havde slet ikke overvejet sådan en kogeplade, god idé! Og ja, de fås sikkert i mange prisklasser

Det giver i hvert tilfælde lidt flere muligheder

Anmeld

23. februar 2012

Nea85

livhemdrup skriver:

hvorfor køber i ikke en kogeplade til strøm med to blus på så kan i da lave lidt mad hvis det er??? Det gjorde vi da vi stod i samme situation.

Jeg havde slet ikke overvejet sådan en kogeplade
Tror jeg vil kigge mig lidt om efter sådan en, så vi ikke behøver at skulle spise ude så meget

Anmeld

23. februar 2012

Nea85

Munder skriver:

Det giver i hvert tilfælde lidt flere muligheder

Ja, lige præcis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.