Min datter græder når jeg er sammen med hende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

XshulderX

hej jeg er en ung far der, først nu er begyndt at se min datter fast for 4 uger siden. Nu her ser jeg hende desværre kun en gang i ugen med det skulle gerne blive tiltagende. 

Det burde derfor være en fest dag når jeg er sammen med hende  (hun er små 4 måneder) Men når jeg har været sammen med hende i ca. 5 minutter så begynder hun og græde!

Jeg prøver alt, går rudt med hende, leget med hende, prøver at få hende til at bøvse osv osv osv. Intet hjælper og hun giver den fuld gas fra skrigekanonen.

Intet hjælper og hun bliver ved indtil hun ender med at få ond i maven af det... Sådan forsætter det en 60-70 minutter inden hun græder sig selv i søvn!

Jeg har prøvet alt muligt forskellige inden jeg kommer der ud: gået i bad inden, undladt og tage parfume på osv osv.

Men intet hjælper. Det mærkelig er at folk hun aldrig har mødt før kan nemt få hende til at smile og pludre... Hvilket bare får det til at gøre ekstra hårdt for mig... 

Noget der har nogle ideer?!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Rebecca55

Er mor til stede når hun er ved fremmede ? Tænker at grunden til hun ikke græder der er hvis hun stadig er i nærheden. Har i prøvet at mor måske bliver hos jer lidt tid mens du har hende, så hun kan få lov at vænne sig til dig. Hvis i altså kan sammen !!!

Håber i finder ud af det....

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Kære dig,

Hvor gør det mig ondt at læse, du virker virkelig til at ville det her og vil din lille pige det bedste. Det er skønt at læse, og det skal du virkelig have stor ros for:0)

Nu står der ikke helt hvor og hvad tid på dagen samværet er og om hvordan jeres kontakt har været ind til at du har fået samvær med hende. Det kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om inden jeg svarer mere:0)

Christina

Anmeld

23. februar 2012

Mor til Majbørn

XshulderX skriver:

hej jeg er en ung far der, først nu er begyndt at se min datter fast for 4 uger siden. Nu her ser jeg hende desværre kun en gang i ugen med det skulle gerne blive tiltagende. 

Det burde derfor være en fest dag når jeg er sammen med hende  (hun er små 4 måneder) Men når jeg har været sammen med hende i ca. 5 minutter så begynder hun og græde!

Jeg prøver alt, går rudt med hende, leget med hende, prøver at få hende til at bøvse osv osv osv. Intet hjælper og hun giver den fuld gas fra skrigekanonen.

Intet hjælper og hun bliver ved indtil hun ender med at få ond i maven af det... Sådan forsætter det en 60-70 minutter inden hun græder sig selv i søvn!

Jeg har prøvet alt muligt forskellige inden jeg kommer der ud: gået i bad inden, undladt og tage parfume på osv osv.

Men intet hjælper. Det mærkelig er at folk hun aldrig har mødt før kan nemt få hende til at smile og pludre... Hvilket bare får det til at gøre ekstra hårdt for mig... 

Noget der har nogle ideer?!  

Jeg taenker ogsaa umiddelbart at hun ikke er helt tryg ved dig endnu og maaske kan maerke du ikke er tryg ved hende.

Prov noget samvaer med moderen ogsaa, saa hun kan vaenne sig langsomt til dig - jeg tror helt sikkert paa, at det nok skal gaa over med tiden

Anmeld

23. februar 2012

katrineoerum

Jeg tror også du skal starte sammen været sammen med moderen. Det er ganteret trykhed hun mangler. Hun skal nok bare lære dig bedre af kende. Måske i kunne aftale at de kom lidt oftere og så var hos moderen. Det kan jo også godt være at moderen vil synes det er rat med en pause lidt oftere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.