hyppig afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.629 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

min dreng på 5 måneder har de sidste to dage haft hyppig afføring(hver 2.-3.time) døgnet rundt.

Han får flaske samt grød til frokost og grøntsagsmos til aftensmad, men dette har han gjort i noget tid.

Afføringen er helt tyndt. Så det må være diare? Hvad gør man så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

ingen der har nogle råd?

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Mine unger har , når de er begyndt på grød pg sådan, lige pludselig afføring konstant i en periode:0)

Synes det lyder meget normalt:0)

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Ahh, nåede ikke lige at læse det med tynd mave, men der florerer så meget af den slags lige nu. Vi har alle haft det herhjemme. Og jeg døjer med underlig mave på anden uge nu:0(

Anmeld

23. februar 2012

Valle81 skriver:

Ahh, nåede ikke lige at læse det med tynd mave, men der florerer så meget af den slags lige nu. Vi har alle haft det herhjemme. Og jeg døjer med underlig mave på anden uge nu:0(

øv

så det går over af sig selv. Man kan ikke gøre noget for at hjælpe?

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

mor:) skriver:

øv

så det går over af sig selv. Man kan ikke gøre noget for at hjælpe?

Han er jo så lille, så de gode råd er vist ikke så anvendeligt.

Men jeg vi sige, riv et æble helt fint og bland i noget yoghurt af en slags, det skulle være godt til maven. Så tænker jeg, måske jan kan tykke lidt kiks, eller så ville jeg måske købe et franskbrødsdej og se om jeg kunne få lidt af det i ham, hvis han kan tygge det, ved ikke om han spise lidt rugbrød.

Anmeld

23. februar 2012

Valle81 skriver:

Men jeg vi sige, riv et æble helt fint og bland i noget yoghurt af en slags, det skulle være godt til maven. Så tænker jeg, måske jan kan tykke lidt kiks, eller så ville jeg måske købe et franskbrødsdej og se om jeg kunne få lidt af det i ham, hvis han kan tygge det, ved ikke om han spise lidt rugbrød.

nej vi er ikke nået så langt endnu. vi er stadig kun på grød og mos.

Men æble må jeg prøve på

tusind tak for dit svar. og håber din mave snart får det bedre

Anmeld

23. februar 2012

Valle81 skriver:

hov studsede lige over noget...må de godt spise youghurt?

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

mor:) skriver:

hov studsede lige over noget...må de godt spise youghurt?

Øhh et ved jeg faktisk ikke, kan kke huske det, men jeg har heller ikke fulgt alle de der råd osv. Der er vidt noget de gerne må få, er det ymer tykmælk eller sådan:0) men prøv med revet æble. Men ellers tror jeg ikke er er andet end at vente nogle dage:0(

Anmeld

23. februar 2012

Valle81 skriver:

Øhh et ved jeg faktisk ikke, kan kke huske det, men jeg har heller ikke fulgt alle de der råd osv. Der er vidt noget de gerne må få, er det ymer tykmælk eller sådan:0) men prøv med revet æble. Men ellers tror jeg ikke er er andet end at vente nogle dage:0(

oki tak fordi du svarede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.