Hvor meget skal hun lige igennem ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

lykkekevin

Min datter har lige været indlagt i ca 5 dage for noget tid siden med svær virus som hun ikke selv kunne klar hun er først søndag kommet af med den sidst blære i munden hun er stadig meget træt og holder ikke så længe...

Nu ligger hun så her ved mig igen efter jeg har hentet hende ind til mig med feber klager over øre hoster helt vild syntes snart nok er nok det er så hårdt når det bare bliver ved ...

Ja undskyld alt det brok syntes bare hun snart har været igennem nok i hendes korte liv

Er lidt oM det er min lejlighed den er meget kold og har en del varme på men stadig kold hun har været en del syg nu når det har været så koldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er det synd for hende... God bedring.

Anmeld

23. februar 2012

FruK

Stakkels hende.  God bedring!!

Anmeld

23. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lykkekevin skriver:

Min datter har lige været indlagt i ca 5 dage for noget tid siden med svær virus som hun ikke selv kunne klar hun er først søndag kommet af med den sidst blære i munden hun er stadig meget træt og holder ikke så længe...

Nu ligger hun så her ved mig igen efter jeg har hentet hende ind til mig med feber klager over øre hoster helt vild syntes snart nok er nok det er så hårdt når det bare bliver ved ...

Ja undskyld alt det brok syntes bare hun snart har været igennem nok i hendes korte liv

Er lidt oM det er min lejlighed den er meget kold og har en del varme på men stadig kold hun har været en del syg nu når det har været så koldt

ih den stakkel

i kan putte det meste af dagen med et dejligt tæppe til det bliver lidt varmere. Det synes jeg altid er rart, fordi vores lejlighed også kan blive ret kold

Men god bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.