Blogaward - Hvad går det ud på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Mira0911

Jeg har igår og idag modtaget i alt 2 blogaward... Har godt nok sat og læst hvad det går ud på... 

Jeg har ikke helt forstået det... Når jeg har fået en blogaward skal jeg så give den videre til 5 andre blogger eller hvordan? 

Og svare på de 5 spørgsmål der med? 

Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe og ved hvad det er og hvad det går ud på!? 

Er det lidt a la kæde halløj? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

kirsti

Der er forskelligt hvad det er meningen du skal gøre. Jeg har også fået 2 den ene til blogs med under 100 faste læsere hvor jeg blot skulle give den videre til 5 andre. Jeg har givet den videre til blogs jeg kan lide om som jeg synes fortjener lidt 'reklame' ude i blogland. 

Den anden skulle jeg svare på 5 spørgsmål og give den videre til 5 andre. Her tænker jeg meningen er at man gennem spørgsmålene lærer ejeren af bloggen bedre at kende. 

Anmeld

22. februar 2012

Mira0911

kirsti skriver:

Der er forskelligt hvad det er meningen du skal gøre. Jeg har også fået 2 den ene til blogs med under 100 faste læsere hvor jeg blot skulle give den videre til 5 andre. Jeg har givet den videre til blogs jeg kan lide om som jeg synes fortjener lidt 'reklame' ude i blogland. 

Den anden skulle jeg svare på 5 spørgsmål og give den videre til 5 andre. Her tænker jeg meningen er at man gennem spørgsmålene lærer ejeren af bloggen bedre at kende. 

Den du har givet mig, den skal jeg give videre til 5 andre ikke? Og så svare på spørgsmålene? 

Har fået en anden en også men der er ikke spørgsmål med som ved dig, der står også noget med at give den til 5 andre bloggere - både den og din er hvor man skal give den til blogger med under 100 faste læser... 

Anmeld

23. februar 2012

kirsti

Mira0911 skriver:

Den du har givet mig, den skal jeg give videre til 5 andre ikke? Og så svare på spørgsmålene? 

Har fået en anden en også men der er ikke spørgsmål med som ved dig, der står også noget med at give den til 5 andre bloggere - både den og din er hvor man skal give den til blogger med under 100 faste læser... 

Den du har fået af mig skal du (hvis du har lyst) give videre til 5 andre bloggere der har under 100 faste læsere. Andet skal du ik(: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.