Hjælp til festtelt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der kender nogen der har forbindelse til festteltudlejning???:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Er der nogen der kender nogen der har forbindelse til festteltudlejning???:-)

hvor henne i landet snakker vi?

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

hvor henne i landet snakker vi?

Vestsjælland :-)

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

Jeg har. I midtjylland Hvor skal du bruge?

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Vestsjælland :-)

ja så er der sørme langt imellem os så kan jeg ik hjælpe. Har du prøvet at goggle nogen steder lejer de det billigt ud og kommer og stiller op og alt.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

ja så er der sørme langt imellem os så kan jeg ik hjælpe. Har du prøvet at goggle nogen steder lejer de det billigt ud og kommer og stiller op og alt.

Nej har ik googler endnu

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Jeg har. I midtjylland Hvor skal du bruge?

Øv der er lidt vej :-) er på vestsjælland

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Øv der er lidt vej :-) er på vestsjælland

Ja det er lidt langt.. Men de plejer gerne at ville køre efter det men det koster jo også i diesel

Men lad være  med at hoppe på harald nyborg teltene. Der er en grund til at udlejere ikke har de telte  De ville aldrig blive ordentlig godkendt at brandmyndighederne. Og så er det bare noget bras

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Ja det er lidt langt.. Men de plejer gerne at ville køre efter det men det koster jo også i diesel

Men lad være  med at hoppe på harald nyborg teltene. Der er en grund til at udlejere ikke har de telte  De ville aldrig blive ordentlig godkendt at brandmyndighederne. Og så er det bare noget bras

Det gør vi bestemt heller ik :-) hvad er størrelse og pris på det du ke der til?:-)

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Det gør vi bestemt heller ik :-) hvad er størrelse og pris på det du ke der til?:-)

Men kan få alle str. De telte de fleste kører med nu er alutelte. Og det er modul telte. Dem vi kører med kan fås i brederne 3, 6, og 10 meter. Og så er hver modul 3 meter lang . Så man kan få et telt der er 3x3 meter eller et telt der er 10x300 meter. Det er helt op til behov. Kan ikke huske præcise priser men det kommer også an på mange ting. Og så vidt jeg husker er der rimelig prisforskel mellem jyderne og sjællænderne  Men hos os kommer det an på om du stille rmed folk der hjælper med at stille telt op. Om det er med gulv og borde og stole osv

Og der er ikke mange der skilter med priser på hjemmesiden. De giver hellere individuelle tilbud. Af hensyn til konkurrenterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.