Vaccine mod livmoderhalskræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

DitteFisk

Hej baby-folk  

Jeg er blevet klar over at det fra sommer bliver gratis at få HPV-vaccinen mod livmoderhalskræft for kvinder op til 26 år og hvor er det dog en god ting. 

Men er det ikke noget med at man ikke skal blive gravid i et år efter man har fået vaccinen? Det menes jeg at have hørt. Og i så fald er det lirt noget l-o-r-t for mig Vi er herhjemme blevet utroooligt glade for tanken om at starte projekt baby til sommer.. og jeg er 25. . Så jeg er sansynligvis gravid når jeg bliver 26 :/ Og så kan jeg jo ikke få vaccinen gratis mere. Men er det ikke rigtigt, at man ikke skal blive gravid i et år efter man har fået vaccinen, kloge baby-hoveder?? 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Julemusen

Det er fordi vaccination er over 2 eller 3 gange og over et år. Og i den tid må man helst ikke blive gravid. 

Anmeld

22. februar 2012

DitteFisk

Kitty-Katten skriver:

Det er fordi vaccination er over 2 eller 3 gange og over et år. Og i den tid må man helst ikke blive gravid. 

Ah okay - tak for svar

Anmeld

22. februar 2012

sabi1979

Min datter fik den, og da hun fik den første sprøjte så skulle der gå 3 måneder før hun skulle have den næste , og derefter skulle der gå 6 måneder før hun måtte få den sidste om du må få dem hvis du bliver gravid , ved jeg desværre ikke.

sabrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.