Regntøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

ap1310

Hvad har i af erfaring med regntøj til børnehaven, kan ikke helt finde ud af hvilket jeg skal købe???  Er noget der har et sæt til salg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Munder

ap1310 skriver:

Hvad har i af erfaring med regntøj til børnehaven, kan ikke helt finde ud af hvilket jeg skal købe???  Er noget der har et sæt til salg??

Jeg køber gerne regntøj i Kvickly, Føtex mm. Ofte har de nogle gode tilbud, og så er det ikke så ærgerligt, hvis der blivers lidt hul på knæet

Anmeld

23. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Munder skriver:

Jeg køber gerne regntøj i Kvickly, Føtex mm. Ofte har de nogle gode tilbud, og så er det ikke så ærgerligt, hvis der blivers lidt hul på knæet

Det samme gør vi

Anmeld

23. februar 2012

Camulla

ap1310 skriver:

Vi har kun haft Ticket 2 Heaven og H2O og begge dele har været fantastisk regntøj, så det kan du i hvert fald roligt købe til din dreng  

Anmeld

23. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

ap1310 skriver:

Vi lagde ud med tth da han havde det med fra dp, men syntes godt nok der hurtigt kom bitte små huller i - da han started i bh.

Vi havde nogle i reserve herhjemme fra aldi, dem er der stadig ikke hul i - men lynlås er gået i stykker. Så fandt vi et billigt sæt i lidl, som egentlig skulle bruges herhjemme - men det har han med i bh lige pt og det har holdt indtil nu...

Men regner stærkt med at finde et rigtig godt sæt her i forår og så sætter jeg nogle kæmpe traktor lapper (lige som til cykler bare større) på knæende og på enden.... 

Anmeld

23. februar 2012

trunte89

Jeg har altid bare købt i føtex, det synes jeg er godt.

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Jeg har haft northfield fra Føtex og waterbraker fra Bilka og har svært yderst tilfreds, små penge og god kvalitet. Aldrig gået i stykker eller våde igennem:0)

Anmeld

23. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg har for det meste købt i bilka til mine, og det har holdt helt fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.