Fastelavnsboller :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

**Ønskebabyen

Måske er jeg bare helt tabt bag en vogn, men hvordan dælan laver du dem så flotte??? ;-)

Hvordan får du fyldet ind i sådan en fin bolle?? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Maja_4000

Tøsen* skriver:

Måske er jeg bare helt tabt bag en vogn, men hvordan dælan laver du dem så flotte??? ;-)

Hvordan får du fyldet ind i sådan en fin bolle?? ;-)

Haha .. Jeg er også selv overrasket over at fyldet blev i dem .. Da jeg prøvede sidst (nok engang i folkeskolen ) flyd det ud af alle bollerne
Men har bare formet en bolle , rullet den flad , kommet en klat fyld på , samlet siderne og trykket dem godt sammen og så lagt dem med samlingen nedad på bagepladen .. Gav det mening ?

http://amo.dk/opskrifter/fastelavn/gammeldags-fate lavnsboller/ Ellers står det også her (:

Anmeld

22. februar 2012

vitapigen

Maja_4000 skriver:

Ville lige dele vores (farverige) fastelavnsboller med jer .. De smager SUPER godt Hehe
De er med markron/jordbær-rabarber marmelade , markron/æblemos og marcipan/jordbær-rabarber marmelade

Og så lige et bonus-billede af min lækre unge som snart er rask (håber jeg) .. Og som nyder sin nye gynge Hehe

Super lækre boller ser de ud til

Og super lækker gynge med en super lækker unge  Hvor har du købt gyngen henne?

Anmeld

22. februar 2012

**Ønskebabyen

Maja_4000 skriver:

J

Haha .. Jeg er også selv overrasket over at fyldet blev i dem .. Da jeg prøvede sidst (nok engang i folkeskolen ) flyd det ud af alle bollerne
Men har bare formet en bolle , rullet den flad , kommet en klat fyld på , samlet siderne og trykket dem godt sammen og så lagt dem med samlingen nedad på bagepladen .. Gav det mening ?

http://amo.dk/opskrifter/fastelavn/gammeldags-fate lavnsboller/ Ellers står det også her (:

Ja det gav fint mening.. ;-) det må jeg prøve en dag.. :-)

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

vitapigen skriver:

Super lækre boller ser de ud til

Og super lækker gynge med en super lækker unge  Hvor har du købt gyngen henne?

Tak
Den er såmænd fra Kvickly :b Det er længe siden vi købte den , men de har dem jævnligt

Anmeld

22. februar 2012

vitapigen

Maja_4000 skriver:

Tak
Den er såmænd fra Kvickly :b Det er længe siden vi købte den , men de har dem jævnligt

Okay tænkte nok at det var den fra kvickly. Vil så gerne have den og nåede ikke at købe den da den var på tilbud i oktober. De var væk med det samme og har ikke set dem siden

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

vitapigen skriver:

Okay tænkte nok at det var den fra kvickly. Vil så gerne have den og nåede ikke at købe den da den var på tilbud i oktober. De var væk med det samme og har ikke set dem siden

Min kæreste arbejder i Kvickly , så vi var heldige Dog havde de MANGE i hans butik .. De solgte dem i flere uger ;o Men uden den hynde som ellers fulgte med , da den var i restordre  Så jeg må til at være kreativ selv :b

Men de skulle gerne få dem igen her i foråret / til sommer

Anmeld

22. februar 2012

vitapigen

Maja_4000 skriver:

Min kæreste arbejder i Kvickly , så vi var heldige Dog havde de MANGE i hans butik .. De solgte dem i flere uger ;o Men uden den hynde som ellers fulgte med , da den var i restordre  Så jeg må til at være kreativ selv :b

Men de skulle gerne få dem igen her i foråret / til sommer

Hvor er I heldige  Vil håbe de snart kommer så min datter på snart 8 mdr kan få noget ud af den  Men 100 kr er da billigt

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

vitapigen skriver:

Hvor er I heldige  Vil håbe de snart kommer så min datter på snart 8 mdr kan få noget ud af den  Men 100 kr er da billigt

Den plejer også at være dyrere Tror bare de skulle af med dem inden vinteren :b

Caroline er 14 måneder , og hun er glad for den .. Så I skal nok nå det

Anmeld

22. februar 2012

lucas<3

Maja_4000 skriver:

Ville lige dele vores (farverige) fastelavnsboller med jer .. De smager SUPER godt Hehe
De er med markron/jordbær-rabarber marmelade , markron/æblemos og marcipan/jordbær-rabarber marmelade

Og så lige et bonus-billede af min lækre unge som snart er rask (håber jeg) .. Og som nyder sin nye gynge Hehe

Du er ikk særlig søde og sætte sådan et billed ind, når man er lækker sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.