En ordentlig omgang lægesjusk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

bobbles

Ja jeg kunne vælge at skrive som ano men det gør jeg ikke for er bare så rasende!

Til at starte historien med, så gik jeg til min egen læge i starten af august sidste år med noget jeg troede var en knude, det var det ikke, det var en byld, den sidder dernede af sådan at jeg har ondt når jeg sidder!

Men hver gang jeg er kommet til lægen og det har været den samme hver gang, så har hun udskrevet et recept til mig på pencilin, får den var jo ikke større end en 1 krone!

Nu fik jeg altså nok for følte bare den voksede og den var virkelig ireterrende når jeg sidder og nogen gange går, så fik bestilt en tid til selve overlægen da den anden var holdt op HELDIGVIS!

men var der i sidste uge og der blev hun noget bekymret fordi den har siddet i så lang tid og hun mente den ihvertfald var på størrelse med en tennisbold!! og hvis ikke den blev fjernet nu så vidste hun ikke hvad det kunne udvikle sig til!! OMG WHAT!!!

Så nu har jeg fået brev fra sygehuset om at jeg skal ind på kirurgisk afd og opereres, og som om det ikke var nok det skal jeg FREDAG DEN 13!!! APRIL.. hmm hold kæft hvor er jeg skuffet over den visse læge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

sarahb

Ej for h....
Det er fandme sjusk!!
Jeg håber den bliver fjernet og der ikke er mere end det!!!

Held og lykke og hold os lige opdateret..
Men kan du godt gå helt til april med den når den gør ondt og er så stor?

Anmeld

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Frøken Christiansen skriver:

Ja jeg kunne vælge at skrive som ano men det gør jeg ikke for er bare så rasende!

Til at starte historien med, så gik jeg til min egen læge i starten af august sidste år med noget jeg troede var en knude, det var det ikke, det var en byld, den sidder dernede af sådan at jeg har ondt når jeg sidder!