blærebetændelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.863 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

2721

Jeg tror Charlie har fået blærebetændelse, han græder når han tisser og slår min hånd væk når jeg skal vaske ham.
Her til aften nev han sin far hårdt mens har græd fordi han tissede

Tænker at grundet alt den diarre han kan have fået nogen bakterier ind i sin urinvej.

Lyder det rigtigt eller kan der være en anden grund??

Har tænkt mig at opsamle en urinprøve i morgen og aflever hos lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

livhemdrup

Puslingen skriver:

Jeg tror Charlie har fået blærebetændelse, han græder når han tisser og slår min hånd væk når jeg skal vaske ham.

Tænker at grundet alt den diarre han kan have fået nogen bakterier ind i sin urinvej.

årh det lille pus hvor er det dog synd for ham. Syns bare alt det sygdom der rammer ham snart gerne må stoppe.

Puster rigtig meget god bedring i hans retning.

Anmeld

22. februar 2012

2721

livhemdrup skriver:

årh det lille pus hvor er det dog synd for ham. Syns bare alt det sygdom der rammer ham snart gerne må stoppe.

Puster rigtig meget god bedring i hans retning.

Tusind tak er helt enig.
Han er bare så sej og tager det så pænt, men han er jo også langt hen af vejen van til at være syg

Anmeld

22. februar 2012

Janni.

I mine ører lyder det desværre sandsynligt.

Håber du får taget en prøve fra, og kommer i behandling hvis det er tilfældet.

Rigtig god bedring..

Anmeld

22. februar 2012

2721

Janni. skriver:

I mine ører lyder det desværre sandsynligt.

Håber du får taget en prøve fra, og kommer i behandling hvis det er tilfældet.

Rigtig god bedring..

Tak søde

Jeg frygter også det er det

Hvis bare jeg kunne tage noget af alt den sygdom for ham

Anmeld

22. februar 2012

JulieE

Det kan godt være blærebetændelse, Jeg var en lignende tur igennem med min søn da han lige var blevet 1 år ogd et var slet slet ikke sjovt. Han blev rigtig rigtig syg af det...

Jeg vil så lige give dig et råd, jeg fik dengang. En urinprøve der er opsamlet i sådan en tissepose, kan KUN bruges til at afvise en mistanke om blærebetændelse. Det vil sige, at er den positiv på stix (evt efter dyrkning) skal du bede din læge om at lave en midtstråle-urin-prøve til at påvise blærebetændelse, da poseurinen nemt bliver forurenet. Evt kan han hevise dig til børnemodtagelsen på dit lokale sygehus, som kan lave den...

Jeg fik dette afvide af en læge på Hvidovre børneafdeling efter min søn havde fået påvist flere på hinanden følgende blærebetændelser via sådan en tissepose. Dise blærebetændelser fik han selvfølgelig penicillin for, men lægen var langt fra skker på, at hab havde haft blærebetændelse alle gangene, da dte er sjøldent hos dreng.

Rigtig god bedring med ham!!

Anmeld

22. februar 2012

2721

JulieE skriver:

Det kan godt være blærebetændelse, Jeg var en lignende tur igennem med min søn da han lige var blevet 1 år ogd et var slet slet ikke sjovt. Han blev rigtig rigtig syg af det...

Jeg vil så lige give dig et råd, jeg fik dengang. En urinprøve der er opsamlet i sådan en tissepose, kan KUN bruges til at afvise en mistanke om blærebetændelse. Det vil sige, at er den positiv på stix (evt efter dyrkning) skal du bede din læge om at lave en midtstråle-urin-prøve til at påvise blærebetændelse, da poseurinen nemt bliver forurenet. Evt kan han hevise dig til børnemodtagelsen på dit lokale sygehus, som kan lave den...

Jeg fik dette afvide af en læge på Hvidovre børneafdeling efter min søn havde fået påvist flere på hinanden følgende blærebetændelser via sådan en tissepose. Dise blærebetændelser fik han selvfølgelig penicillin for, men lægen var langt fra skker på, at hab havde haft blærebetændelse alle gangene, da dte er sjøldent hos dreng.

Rigtig god bedring med ham!!

Tusind tak, det vil jeg klart huske.

Vil det være godt nok hvis jeg selv fanger strålen direkte i et af de der glas med låg man får?

Anmeld

22. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

åh stakkelse Charlie , har ski så ondt af ham / jer

Ville være en god ide og få den tjekket

Anmeld

22. februar 2012

JulieE

Puslingen skriver:

Tusind tak, det vil jeg klart huske.

Vil det være godt nok hvis jeg selv fanger strålen direkte i et af de der glas med låg man får?

Det er da klart et forsøg værd  men det er er svært  Vi brugte sådan en tissepose og så kan lægen eller børnemodtagelsen hjælpe med midtstråleprøven, hvis dte bliver aktuelt... Tisseposen, er sådan en pose du sætter på tissemanden og så bleen uden om også bare vente 

Anmeld

22. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

åh stakkelse Charlie , har ski så ondt af ham / jer

Ville være en god ide og få den tjekket

Tak søde.
En ting er sikkert, noget gør ondt når han tisser, men hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.