Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Vil i lege med? Vælg den måned du er født i:Januar -> Jeg sparkede til Februar -> Jeg elskede Marts -> Jeg karate huggede April -> Jeg slikkede ... Maj -> Jeg hoppede på Juni -> Jeg lugtede til Juli -> Jeg dansede Macarena Med August -> Jeg spiste frokost med September -> Jeg dansede med Oktober -> Jeg sang til November -> Jeg skreg til December -> Jeg løb over Vælg dagen (antal) du blev født:1 -> et fuglebad 2 -> et monster 3 -> en telefon 4 -> en gaffel 5 -> en snemand 6 -> en gangster 7 -> min mobiltelefon 8 -> min hund 9 -> mine bedste vens kæreste 10 -> min nabo 11 -> min naturfagslærer 12 -> en banan 13 -> en brandmand 14 -> et udstoppet dyr 15 -> en ged 16 -> en syltet agurk 17 -> din mor 18 -> en ske 19 -> en Smølf 20 -> et baseball bat 21 -> en ninja 22 -> Chuck Norris 23 -> en pastaskrue 24 -> et egern 25 -> en fodboldspiller 26 -> min søster 27 -> min bror 28 -> en iPod 29 -> en surfer 30 -> en hjemløs fyr 31 -> en lama Hvad er det sidste nummer af det år, du blev født i:1 -> i min bil 2 -> på din bil 3 -> i et hul 4 -> under din seng 5 -> mens jeg kørte motorcykel 6 -> mens jeg gled ned ad en bakke 7 -> i en elevator 8 -> ved middagsbordet 9 -> i køen i banken 0 -> i dit badeværelse Vælg farven på din bluse:Hvid -> fordi jeg er cool på den måde. Sort -> fordi det er sådan jeg styrer. Pink -> fordi jeg ikke er skør. Rød -> fordi stemmerne fortalte mig det. Blue -> fordi jeg er sexet, og jeg gør hvad jeg vil. Grøn -> fordi jeg tror jeg har brug for noget seriøs hjælp. Lilla -> fordi jeg er FANTASTISK! Grå -> fordi Big Bird sagde jeg skulle og han er min leder. Gul -> fordi nogen tilbød mig 1.000.000 kroner. Orange -> fordi min familie synes jeg er dum alligevel. Brun -> fordi jeg kan. Blandet -> fordi jeg er en Ninja! Ingen -> fordi jeg ikke kan styre mig selv! Min er: Jeg karatehuggede et udstoppet dyr, mens jeg kørte motercykel, fordi jeg ikke kan styre mig selv...
Vil i lege med?
Jeg skreg til en pastaskrue i dit badeværelse fordi jeg tror jeg har brug for noget seriøs hjælp.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg dansede med en ninja i køen i banken fordi det er sådan jeg styrer.
Jeg slikkede en syltet agurk i køen i banken fordi jeg kan
Jeg spiste frokost med en hjemløs fyr i et hul fordi det er sådan jeg styrer
Hvor er de altså sjove og fjollede nogle af dem
Jeg sparkede til en brændmand på din bil, fordi jeg er Ninja
Jeg hoppede på en gaffel i dit badeværelse fordi stemmerne fortalte mig det HAHAHAHA
jeg sparked til min mobil tlf i dit badeværelse, fordi det er sådan jeg styrer...
Jeg dansede med en ged i køen i banken fordi det er sådan jeg styrer.
(Oh yeah baby!!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128