Hej.
Jeg ønsker at være ano, da jeg ikke vil risikere, jeg kan googles.
Sagen er den, at jeg tror, jeg kræver for meget af mine veninder, for jeg føler, de svigter mig.
Jeg prioritere vores venskaber højere end de gør. De kan ikke finde tid til besøg og de skriver ikke ret tit sms'er.
Jeg ville virkelig ønske, jeg havde en veninde, der prioriterede vores venskab ligeså højt, som jeg gør.
Skal jeg bare acceptere, at de venskaber jeg har, ikke vælger at bruge tiden på mig ell hvordan skal jeg gøre.
Jeg har en veninde, jeg har kendt i 9 år. Vi har altid været tætte, arbejdet sammen og fortrolige. Men hun har så travlt at man næsten skal bestille tid ved hende. Og når jeg spørger om ikke hun har fået mine sms'er, siger hun, at hun læser dem som informationer og at der ikke altid er noget at skrive til dem. Der kan gå flere måneder imellem vi ses og når vi skriver en lille samtale på mobilen, får hun slet ikke kommenteret ell svaret på det, jeg skriver.
Har en anden veninde, jeg også har arbejdet med. Skriver nærmest aldrig og har heller ikke tid til at mødes. Får vi endelig en aftale stablet på benene, ender det ofte med, hun aflyser pga noget akut.
Har faktisk en del veninder, men ikke nogen tæt og slet ikke nogen, der vælger at bruge lidt tid på mig som en prioritering. Føler nogen gange, jeg bare er der for dem, når de lige kan finde et hul i kalenderen. Og når jeg skriver og fortæller om hvad jeg laver osv, kan jeg godt føle mig noget så dum, da der ikke altid kommer svar tilbage. Jeg sætter mine venskaber højt, men andre sætter bare ikke mig særlig højt 
Jamen hvad kan der overhovedet gøres? Andre der oplever det?