jeg skriver anonymt da jeg ikke vil udstille de personer jeg vil omtale. selvom jeg VRIKELIG har en klumt i halsen over dem og er total indebrændt /;
min kæreste og hans eks har et barn sammen som han pt. ikke ser, hun er virkelig strid og man fornemme at hun gør alt i sin magt for at skade min kæreste og er derfor bange at det også kan gå ud over mig og vores søn . Min mor ved hvad der foregår omkring det hele og er udemærket godt klar over hvad hun kan finde på ! men nu har hun af en eller anden årsag valgt at blive venner med hende på facebook, og har en fornemmelse at de snakker sammen s; - min mor kan være en rigtig b******tch for at sige det lige ud og har været rigtig led ved mig... jeg syntes ikke hun er fair, specielt fordi min også mor har en masse billeder af min søn og mig, så føler også lidt at hun udstiller mig og mit privat liv overfor en person jeg ikke er tryg ved. har det slet ikke godt med det /; - min mor har før været venner med hende og fortalte hende der at jeg ikke brød mig om det og begrundede hvorfor, og hun slettede hende da også. jeg ved ikke hvad der går hende på, men ligenu føler jeg at min mor træder mig over tærene og syntes SLET ikke det er iorden. havde min kærestes eks, været ''normal'' i hovedet. havde det været helt okay men ikke på denne måde, når vi føler os utrygge ved det. 
hvad syntes i ?
Anmeld