Min datter er lige fyldt 7 måneder, men rytmen er det samme da hun va 6 måneder.
Vågner omkring kl 06.30 - 07 sammen med resten af familien når vi gør klar til at starte dagen.
Soven en lille formiddagslur omkring 08.30 til 09.10. Derefter så ammer jeg og pakker taske og gør klar og kl. ca 09.45 tager vi de 4 af dagene til forskellige legestuer i området og 1 gang hvor jeg mødes med veninder som har børn på samme alder. I legestuerne hygger vi, synger og spiser små bondebrødshapsere kl. lidt i 11.
Kl 12 sover hun sin lange lur i barnevognen på altanen. Jeg vækker hende efter 3 timer. Så henter vi søster og når vi kommer hjem spiser vi lidt havegrød. Søster og jeg på leger på værelset hvor lillesøster ligger på maven og møver sig rundt og putter alt i munden
og får en ammetur
kl. 17.30 til 18.00 får hun en lille lur og efter aftensmaden siger vi godnat kl 20.00. Hun vågner to gange i løbet af natten (1 gange hvor hun får sutten fra far og en gang hvor hun bliver ammet)
mht aktivering så gør jeg ikke noget specielt. Når vi er ved legestuerne så sidder jeg bare med hende med noget legetøj og snakker med hende. Når vi er her hjemme så bruger storesøster og jeg f.eks rasleæg, sæbebobler og ellers alt det (alt for meget
) babylegetøj som hun har. Specielt det med lyde kan hun godt lide. Om aftenen efter den lille lur kl 18 er der hvor hun er "surest" så der sidder jeg nogle gange med søster og synger sange fra "Alberte synger med de små" men som regel vil hun helst bare hænge på på mig 
Anmeld