hejsa alle i dejlige folk kan i hjælper mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

betina21

jeg har et eller flere spørgsmål. det er om hvad jeg vil mister når jeg flytter sammen med en anden mand

1.kan jeg få friplads til min datter endnu i børnehaven  

2, jeg er på kontanthjælp med forsørgelsespligt og vil jeg får det selv om jeg flytte sammen medn en anden 

3. nogen der ved hvor lang tiden det vil tag for kommune og gør så jeg få de børnepenge som min x mand skylder mig 

knus betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

livhemdrup

betina21 skriver:

jeg har et eller flere spørgsmål. det er om hvad jeg vil mister når jeg flytter sammen med en anden mand

1.kan jeg få friplads til min datter endnu i børnehaven  

2, jeg er på kontanthjælp med forsørgelsespligt og vil jeg får det selv om jeg flytte sammen medn en anden 

3. nogen der ved hvor lang tiden det vil tag for kommune og gør så jeg få de børnepenge som min x mand skylder mig 

knus betina

friplads afhænger af hvor meget den anden pers tjener da det er husstands indkomst de går efter.

kontanthjælp ændrer sig ikke med mindre i gifter jer

Penge fra x er meget forskelligt fra kommune til kommune ring på kommunen og spørg hvor langt de er.

Anmeld

22. februar 2012

betina21

han er på sygedagpenge og det er ringsted kommunde knus

Anmeld

22. februar 2012

FruK

Husk, at hvis du bor et sted, hvor du får boligsikring, ryger den nok også.

Til gengæld vil der jo kun være en husleje, forsikringer, som kan undværes og måske noget at spare på husholdningsbudgettet.

Anmeld

22. februar 2012

Valle81

Friplads og boligstøtte afhænger af husstandsindtægt og den må maks være på lige omkring 450.000 kr. Jo tættere på det beløb jo mindre i tilskud.

Du til miste det ordinære og ekstraordinære tilskud.

Mvh pengene fra kommunen omkring det faderen skylder ved jeg det ikke.

Christina

Anmeld

23. februar 2012

betina21

jeg har også et andet spørgsmål nogen der ved hvad jeg kan får når jeg går på  su når jeg er mor med forsørger knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.