lidt tud herfra:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

2721

Hvor er jeg bare træt og ked på Charlies vejne

Han har stadig dårlig mave og spiser forsat som en fugl og nu er han også blevet forkølet og hans feber runder 40 med jævne mellemrum. I går var vi et smut på børnemodtagelsen. Men de kan intet gøre for ham.
Da han så fik 40,4 i går aftes ringede jeg til dem og de sagde at hans immunforsvar er helt i bund og han skal holdes hjemme indtil han har været helt rask i minimum 2 dage. Såhan ikke for ragede flere sygdomme til sig.
Er så bekymret for at han bliver endnu mere syg, særligt fordi farmand jo går på arbejde hverdag og kan bringe smitte med hjem, det er ham der har gjort ham forkølet.
Jeg selv går også med feber og det er ekstra hårdt når man skal op og trøste den halve nat.
Hader vore immunforsvar og lige nu placeret mig enormt meget at jeg har givet ham denne defekt som gør at han skal lide så meget

Undskyld mit tude indlæg, jeg er bare så træt af det hele lige nu
'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

serinasmor

god bedring til jer begge  

der er meget mavehalløj i omløb ... Serina har været hjemme i 3 dage nu

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

Puslingen skriver:

Han har stadig dårlig mave og spiser forsat som en fugl og nu er han også blevet forkølet og hans feber runder 40 med jævne mellemrum. I går var vi et smut på børnemodtagelsen. Men de kan intet gøre for ham.
Da han så fik 40,4 i går aftes ringede jeg til dem og de sagde at hans immunforsvar er helt i bund og han skal holdes hjemme indtil han har været helt rask i minimum 2 dage. Såhan ikke for ragede flere sygdomme til sig.
Er så bekymret for at han bliver endnu mere syg, særligt fordi farmand jo går på arbejde hverdag og kan bringe smitte med hjem, det er ham der har gjort ham forkølet.
Jeg selv går også med feber og det er ekstra hårdt når man skal op og trøste den halve nat.
Hader vore immunforsvar og lige nu placeret mig enormt meget at jeg har givet ham denne defekt som gør at han skal lide så meget

'

Først rigtig god bedring til jer begge to. Det er godt nok træls når han hele tiden skal væer skidt den lille mand. Men husk det skal nok vende igen. Men ja det er hårdt lige når det står på.

for at det snart går den anden vej så i kan blive raske.

Anmeld

22. februar 2012

2721

serinasmor skriver:

god bedring til jer begge  

der er meget mavehalløj i omløb ... Serina har været hjemme i 3 dage nu

Tak

Det ved jeg men han køre nu på 15 dage med diarre

God bedring til Serina

Anmeld

22. februar 2012

2721

livhemdrup skriver:

Først rigtig god bedring til jer begge to. Det er godt nok træls når han hele tiden skal væer skidt den lille mand. Men husk det skal nok vende igen. Men ja det er hårdt lige når det står på.

for at det snart går den anden vej så i kan blive raske.

Det håber jeg også snart det gør, men han har en immundefekt som gør at når han først bliver syg er det bare en skrue uden ende

Anmeld

22. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

'

du ved hvor jeg er

håber det snart vender for jer

Anmeld

22. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

du ved hvor jeg er

håber det snart vender for jer

Tak søde.
Jeg syntes bare det er så træls.
Men han er SÅ sej.
Han har det så skidt, me klare det så flot

Anmeld

22. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Tak søde.
Jeg syntes bare det er så træls.
Men han er SÅ sej.
Han har det så skidt, me klare det så flot

Selvfølgelig gør han det , det gode har han jo også arvet fra sin mor

Anmeld

22. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

Selvfølgelig gør han det , det gode har han jo også arvet fra sin mor

Årh
Tak søde

Anmeld

22. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Årh
Tak søde

SMIL det jo sandt  og måske lidr fra far men ham kender jeg jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.