Enlig forsøger.... Boligsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Nogen derude der kan fortælle mig hvor meget de får i boligsikring og evt økonomisk friplads som enlig forsøger til 1 barn?

Er bange for at jeg selv meget snart bliver enlig med mit barn og er ved at finde ud af hvordan jeg står rent økonomisk.

Hvis vi bliver skilt mister jeg samtidig mit job. Aner ikke hvad min indtægt bliver på dagpenge. Er fuldtidsforsikret...

Fuck hvor er det bare hårdt lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Kamulla

det kommer an på indkomst osv.. jeg er på SU, og får den højeste boligstøtte som er på ca. 3200kr, jeg får fuld friplads, så der betaler jeg ikke noget

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Nogen derude der kan fortælle mig hvor meget de får i boligsikring og evt økonomisk friplads som enlig forsøger til 1 barn?

Er bange for at jeg selv meget snart bliver enlig med mit barn og er ved at finde ud af hvordan jeg står rent økonomisk.

Hvis vi bliver skilt mister jeg samtidig mit job. Aner ikke hvad min indtægt bliver på dagpenge. Er fuldtidsforsikret...

Fuck hvor er det bare hårdt lige nu...

Først et kæmpe kram til dig.

Dernæst vil jeg sige hvis du går ind på din kommunes hjemmeside så sku du meget gerne ku taste ind hvad du tjener hvad husleje er osv og så beregner den for dig et ca beløb hvad du får i boligsikring da det jo er individuelt af hensyn til husleje og indtjening det samme gælder friplads.

Husk at søge om ekstra børnepenge og ekstra ordinært tilskud hvis det kommer så langt. Men alle info findes på din kommunes hjemmeside.

Kram. Kan godt forstå det hele er svært lige nu. Men det skal nok gå.

Anmeld

22. februar 2012

wamse

Jeg får 2800 i boligsikring med 2 børn, og fuld friplads til min datters børnehave 

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar.

Er der nogle af jer der kan linke til hvor man kan beregne boligsikring for jeg kan kun finde den hvor man beregne boligstøtte og det er jo ikke det samme.

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.