Børnelåse hjælppppppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

arrrrrr hvor kan man købe MANGE og billige børnesikringer??????? jeg/VI magter ikk mere af det der med ud af skabene ud af skuffen, LUK og ejjj main ja hele tiden ;( de må ikk være sådan at de skal skrues fast da det jo kun er leje vi bor i

det er ikk bare få skabe han går i men ALLE
han har enda sin egen komode og køkken men nejjjjjjj mor og fars er da meget sjovere hmfh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

arrrrrr hvor kan man købe MANGE og billige børnesikringer??????? jeg/VI magter ikk mere af det der med ud af skabene ud af skuffen, LUK og ejjj main ja hele tiden ;( de må ikk være sådan at de skal skrues fast da det jo kun er leje vi bor i

det er ikk bare få skabe han går i men ALLE
han har enda sin egen komode og køkken men nejjjjjjj mor og fars er da meget sjovere hmfh

http://www.kleinkind.dk/produkter/17-beskyttelse-af-skuffer-og-skabe/

Der er vidst lidt forskelligt herinde at vælge imellem.

Vi har samme problem herhjemme, men vi prøver så vidt muligt at lære frøkenen ikke at gå i dem, selvom det er meget fristende for hende 

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Meego skriver:

http://www.kleinkind.dk/produkter/17-beskyttelse-af-skuffer-og-skabe/

Der er vidst lidt forskelligt herinde at vælge imellem.

Vi har samme problem herhjemme, men vi prøver så vidt muligt at lære frøkenen ikke at gå i dem, selvom det er meget fristende for hende 

tak

ja vi har også prøvet siden han begyndte (små 8 måneder siden) men nu kommmer lillebror om kort tid og så tror jeg bare at få at holde freden herhjemme at børnelåse er det bedste for os alle

Anmeld

22. februar 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

tak

ja vi har også prøvet siden han begyndte (små 8 måneder siden) men nu kommmer lillebror om kort tid og så tror jeg bare at få at holde freden herhjemme at børnelåse er det bedste for os alle

Jamen så skal i klart have sikringer, så bliver i lidt mere aflastet den vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.