Nogle som kender til HTC-telefoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Nadia&Daniel

Har enHTC-telefon, og den DRILLER engang imellem. Der går noget tid imellem, men engang imellem "dukker" det op.

Har skrevet en sms til min svigermor kl. 07.06 - får så svar fra hende lidt efter, men i sms'en står der, at jeg har modtaget sms'en kl 06.14..

Det er sket før - og ofte fra sms'er fra hende af.

Andre som har oplevet dette??

I butikken siger de, at jeg skal opdater, men han kunne ikke rigtigt forklar hvordan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Nettemor

Er lige med på en kigger her Det gør min nemlig også nogle gange.. men som du siger så er det ikke hele tiden. Men det er træls når det sker for så bliver den jo smidt før den besked du lige har skrevet.. Jeg kan godt stirre mig blind på det og tro at der slet ikke er kommet nogen besked..

Anmeld

22. februar 2012

Nadia&Daniel

nettemor skriver:

Er lige med på en kigger her Det gør min nemlig også nogle gange.. men som du siger så er det ikke hele tiden. Men det er træls når det sker for så bliver den jo smidt før den besked du lige har skrevet.. Jeg kan godt stirre mig blind på det og tro at der slet ikke er kommet nogen besked..

Ja, lige præcis..

Anmeld

22. februar 2012

Chris86

Min kæreste har en Htc, og er ret siker på han jævnligt opdaterer den.. MEN hvordan ved jeg ikke lige

Anmeld

22. februar 2012

Zafir

Jeg har en gang prøvet at alle mine smser blev slettet på en gang. :-( jeg kontaktede support hos Htc Club og de sagde at det kunne ske, de arbejdede på det og at de ikke kunne gøre noget. De anbefalede at man tog backup indimellem... Grr...
Men siden jeg startede med at tage backup, har der ikke været problemer.

Så jeg forslår at du henter fx sms backup and restore, så Jan du rekonstruere i ihvertfald, hvis det sker igen.

Anmeld

22. februar 2012

Timmner

Jeg elsker bare HTC mobiler.. det gør vi også nogle gange og skal ha sendt den ind til reb..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.