Tog tur på 2 timer og med 1,5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne mennesker  

Det er sådan min datter og jeg skal rejse med tog i to timer og det er ikke hendes sove tid. Dersvæærre. Min nu sidder jeg som mor og tænker Hvad skal jeg huske på den tur ?  Og nogen der har nogen gode råd ? 

Jeg skriver fra iPaden så undskyld hvis der stave fejl

Hav god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Gaia

Kigger lige med. Har tit tænkt på at tage toget ned til fyn, hvir min familie bor. Men har lidt droppet tanken pga. Barn og tog. Så inspiration til hvordan togture klares med børn modtages også gerne her . Jeg skriver også fra ipad

Anmeld

22. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker  

Det er sådan min datter og jeg skal rejse med tog i to timer og det er ikke hendes sove tid. Dersvæærre. Min nu sidder jeg som mor og tænker Hvad skal jeg huske på den tur ?  Og nogen der har nogen gode råd ? 

Hav god dag

jeg har rejst meget mellem Aalborg og København med min dreng i sommers, og det vigtigste for os, var at han havde adgang til en masse lækre snacks og mad, og at der selvfølgelig var drikkelse nok til hele turen, for er toget helt fyldt, kan den der vogn ikke komme rundt..

Derudover, så noget legetøj som barnet elsker, og kan sidde længe med, og det er selvfølgelig iorden at man lige går lidt rundt med barnet, så det får lov til at strække benene også..

Rigtig god tur, håber den bliver god.. Jeg har ihvertfald aldrig haft problemer med min dreng i toget, så længe han kom ned og rørte sig lidt engang imellem

Anmeld

22. februar 2012

Dutti

Jeg har haft en på samme alder med I toget i 5 timer ...
Tegneting, snacks, en lille smule legetøj og en portion tålmodighed...
Evt hav en film på iPaden...

Anmeld

22. februar 2012

sarahb

Snacks iPad legetøj og tålmodighed

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej skønne mennesker  

Hav god dag

Tak for alle de gode svar ja overvejet også ipaden og tag den med men jeg tænker mere når man sp gå rundt med hende så skal man jo have den med. Så bliver det meget man skaæ bærer på

Anmeld

22. februar 2012

sarahb

Jeg ville til hver en tid tage ipaden med. Du kam smide den i håndtasken og tage den med hvis du skal gå med hende. Men den ville jeg ikk undvære på sådan en tur

Anmeld

22. februar 2012

LISBETH:-)

Jeg har lige været ude og flyve med min datter i 5,5 time og der kunne man overhovedet IKKE gå rundt. Vi underholdte med tegneting, film, kigge ud af vinduet osv osv.

Tænker at man nogen gange kan få tænkt så meget over tingene at man rent faktisk gør noget til et problem som så viser sig slet ikke og være det! (gør jeg nemlig tit selv)

Spring ud i det, det går da uden problemer

Anmeld

22. februar 2012

FruK

En god madpakke, små snacks, drikkevarer, bøger der kan læses højt, lidt legetøj - evt. køb nogle små ting, som hun ikke har set før, som hun først får på turen, ting til at tenge med.

To timer er ingen sag, det skal nok blive hyggeligt. 

Anmeld

22. februar 2012

forår

Jeg har taget toget mellem københavn og sønderborg en million gange med min datter på nu 2 år...eller det føles ihvertfald sådan

Det var super nemt inden hun begyndte at gå, og efter hun gik, var det fedeste for hende at gå op og ned igennem hele toget. Og den vej rundt fandt man også hurtigt andre børn, som der så kunne leges lidt med. og dele mad med

Ellers har jeg altid haft en masse lækkeri med til hende. Riskiks, frugt, rosiner osv...og selvfølgelig drikkevare. Legetøj gad hun ikke efter hun kunne gå.

Jeg synes at det til tider kunne være hårdt med sådan en togtur, men trods alt gik de 4 timer altid ret hurtigt

Heldigvis synes de fleste folk i toget at det er hyggeligt med sådan en lille nysgerring størrelse...men der findes også folk som bare ikke synes at børn er særlig fede!...men sådan er det jo

KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.