Nogen der kan hjælpe med udregningen (huskøb)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Sesse89

Vi kigger lidt på et hus. Men da vi er uerfaren ved jeg ikk hvordan jeg regner ud hvad vi skal betale om mdr ca.

Har først et møde med banken imorgen men minj nysgerrighed kan ikk holde sig længre for at se om vi vil sidde hård i det.

Hvis nogen gider at kigge på det her link/salgsopstilling og hjælpe vil jeg blev mega glad

http://home.dk/sag/702-00066

Ved godt at jeg ikk 100% kan gå ud fra det der angivet lig nu men bare for at få en ca idé..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

serinasmor

det kan godt være jeg spørger dumt - er ikke selv husejer ..

men det du skal give, er det ikke det beløb der står under brutto/netto + el, vand og varme ??

kigger lige med .. der går nemlig ikke mange år før vi selv skal kigge på hus

Anmeld

22. februar 2012

Rockertand

Sesse89 skriver:

Det er der ikke nogle herinde, der kan regne ud for dig - med mindre din økonomi kigges på helt ned i detaljer, og det skal du lade din bank gøre.

Brutto/netto-prisen er MEGET vejledende, det afhænger af den type lån, I vælger, og hvornår lånet hjemtages.

Derudover er der jo forsikringer, forbrugsafgifter (vand, el, varme), ejendomsafgifter osv., det er en stor udgift at have hus, men det er også dejligt at betale til egen fordel hver måned i stedet for til udlejer.

Held og lykke med det.

Anmeld

22. februar 2012

Hvem?

Sesse89 skriver:

Vi kigger lidt på et hus. Men da vi er uerfaren ved jeg ikk hvordan jeg regner ud hvad vi skal betale om mdr ca.

Har først et møde med banken imorgen men minj nysgerrighed kan ikk holde sig længre for at se om vi vil sidde hård i det.

Hvis nogen gider at kigge på det her link/salgsopstilling og hjælpe vil jeg blev mega glad

http://home.dk/sag/702-00066

Ved godt at jeg ikk 100% kan gå ud fra det der angivet lig nu men bare for at få en ca idé..

Så ska jeg bruge mange flere oplysninger, såsom en forsikringstjek på huset, vand/varme, ejendomsskat o.s.v.

Tag hellere salgsopstillingen med en tur i banken

Anmeld

22. februar 2012

Hvem?

Rockertand skriver:

Det er der ikke nogle herinde, der kan regne ud for dig - med mindre din økonomi kigges på helt ned i detaljer, og det skal du lade din bank gøre.

Brutto/netto-prisen er MEGET vejledende, det afhænger af den type lån, I vælger, og hvornår lånet hjemtages.

Derudover er der jo forsikringer, forbrugsafgifter (vand, el, varme), ejendomsafgifter osv., det er en stor udgift at have hus, men det er også dejligt at betale til egen fordel hver måned i stedet for til udlejer.

Held og lykke med det.

Hov, ku se du kom mig i forkøbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.