spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Puttemusen93

Hej piger
jeg står i den uheldige situation at jeg ikke må tage mine p-piller fordi jeg er i høj risiko zonen for en blod prop, og der for har manden og jeg snakket om spiral.
Men vis nogle af jer her heller har prøvet den så lad mig endelig høre, er meget i tvivel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

ano14316

Puttemusen93 skriver:

Hej piger
jeg står i den uheldige situation at jeg ikke må tage mine p-piller fordi jeg er i høj risiko zonen for en blod prop, og der for har manden og jeg snakket om spiral.
Men vis nogle af jer her heller har prøvet den så lad mig endelig høre, er meget i tvivel

Jeg har haft kobber spiral.
Hvad er du i tvivl om?

Anmeld

21. februar 2012

Puttemusen93

ano14316 skriver:

Jeg har haft kobber spiral.
Hvad er du i tvivl om?

er den upehalig på nogle måder ?

Anmeld

21. februar 2012

ano14316

Puttemusen93 skriver:

er den upehalig på nogle måder ?

Nej man mærker den slet ikke når først den er sat op.
Lige når de sætter den op niver det og så dagen efter kan man være lidt øm, men ikke noget voldsomt.

Men jeg må nok hellere lige nævne at jeg blev gravid, selvom jeg havde spiral. Og om den har siddet forkert eller hvorfor, det ved vi ikke. Men Magnus blev til imens jeg havde spiral.

Anmeld

21. februar 2012

Puttemusen93

ano14316 skriver:

Nej man mærker den slet ikke når først den er sat op.
Lige når de sætter den op niver det og så dagen efter kan man være lidt øm, men ikke noget voldsomt.

Men jeg må nok hellere lige nævne at jeg blev gravid, selvom jeg havde spiral. Og om den har siddet forkert eller hvorfor, det ved vi ikke. Men Magnus blev til imens jeg havde spiral.

Okay, det lyder jo som om den ikke er særlig sikker

Anmeld

21. februar 2012

Muffin_girl

Puttemusen93 skriver:

Hej piger

Er det en kobber spiral eller hormon spiral du overvejer ?

Anmeld

21. februar 2012

Ka+Ma=Be

Puttemusen93 skriver:

Hej piger

Jeg har en hormonspiral! Ville aldrig få en kobberspiral, da jeg har hørt om alt for mange som er blevet gravide, på trods af den.

Hvad er du i tvivl om?

Anmeld

22. februar 2012

Puttemusen93

jeg ved det ikke men har bestilt en tid hos lægen i morgen for igen det af hænger af det med blod propen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.