har fået dræn, men tager sig stadig til ørene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

MetteMTH

Hej piger.

Håber i kan hjælpe mig lidt.. Min datter fik lagt dræn i begge ørene den 13/2.. Men hun er begyndt at blive pylret og tager sig stadig til ørene. Hun har svært ved at falde til ro, når hun skal sove og vågner stadig om natten.. Hvad kan årsagen være til det? Hun blev tjekket dagen efter hun fik lagt dræn og 2 dage efter igen, det så ud som om alt så fint ud.. Men syntes bare det er mærkeligt at hun bliver ved med at tage sig til ørene..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

SHERO

MetteMTH skriver:

Hej piger.

Håber i kan hjælpe mig lidt.. Min datter fik lagt dræn i begge ørene den 13/2.. Men hun er begyndt at blive pylret og tager sig stadig til ørene. Hun har svært ved at falde til ro, når hun skal sove og vågner stadig om natten.. Hvad kan årsagen være til det? Hun blev tjekket dagen efter hun fik lagt dræn og 2 dage efter igen, det så ud som om alt så fint ud.. Men syntes bare det er mærkeligt at hun bliver ved med at tage sig til ørene..  

Jeg ville nok få dem tjekket igen, de kan godt stoppe til hvis de f.eks. løb efterfølgende. Her plejer han kun at brokke sig op til 2 uger efter hvis de løber..

Anmeld

22. februar 2012

IngeBennThomsen

Hej Mette

Som talepædagog genem 15 år vll jeg gerne komme med et input om tilstanden i din lille piges ører. Jeg ville få dem tjekket en ekstra gang, for efter min erfaring burde ubehaget være stoppet nu, hvor eventuel væske skulle kunne løbe ud gennem drænene og ud gennem øregangen.

Pøj pøj med det 

Inge

Inge Benn Thomsen

www.solis.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.