Babymad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Fatme

Hej Min søn er 6 måneder og 7 dage må han spise alt nu ? J synes j har læst mange steder han må spise det samme som sin familie. Passer det ? J har indtil videre givet ham kartofelmos med guledrodder, kartofler med kød, havregrød, øllebrød og frugtmos. Imorgen skal vores aftensmad være en hel kylling fyldt med ris og kød og en go salat til, må han gerne spise det, hvis j spare på kryderier og salt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

serinasmor

han må i princippet få alt nu ja - bare ikke honning før han er fyldt 1 år og max 50 gr rosiner om ugen

Anmeld

22. februar 2012

Alexander&Lærke

Vores sp har sagt at vores på 7 md må få alt, med måde selvfølgelig og hvis man giver rødbede og spinat tror jeg det var, må de kun få meget lidt også skal man vente 14 dage før de får det igen.

De må også begynde at få lidt sødmælk til måltiderne.

Anmeld

22. februar 2012

th

Fatme skriver:

DHej Min søn er 6 måneder og 7 dage må han spise alt nu ? J synes j har læst mange steder han må spise det samme som sin familie. Passer det ? J har indtil videre givet ham kartofelmos med guledrodder, kartofler med kød, havregrød, øllebrød og frugtmos. Imorgen skal vores aftensmad være en hel kylling fyldt med ris og kød og en go salat til, må han gerne spise det, hvis j spare på kryderier og salt ?

Fdet må han gerne oscar er snart 8 md og han elsker kylling:-) han vil have af det indtil det ikke er mere.

Anmeld

22. februar 2012

lycly

Ja, han må bare ikke få nødder, honning og rosiner. Og de eneste grøntsager han ikke må få er rødbede, fennikel, spinat og selleri og rugbrød må han også få, bare uden kerner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.