Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Hvad koster porto?
Hvad koster porto?
tror ikke det bliver dyrer..
1 hverdag til modtager - 9 kr2-3 hverdage til modtager - 6 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Okay! Er egentlig også bange for det er for stort, det regnslag
Okay! Er egentlig også bange for det er for stort, det regnslag
jeg kan prøve og se hvorda den passer på vores og så skrive til dig?
MaleneS2011baby<3 skriver: tror ikke det bliver dyrer.. 1 hverdag til modtager - 9 kr2-3 hverdage til modtager - 6 kr
Hvad siger du til 25 kr incl porto ?
MaleneS2011baby<3 skriver: Hej jeg har følgende baby udstyr til salg:billed 1: lyseblå baby strik sutskoBilled 2: hvide baby strik sutskobilled 3: lyserøde og hvide baby strik sutskobilled 4: body lotion til hele familienbilled 5: Modermælkserstatning, åbnet, men med en uåbnet pose og en måleskebilled 6: fluenet til barnevogn, sortbilled 7: 2 stk baby dyner (billedet er lånt)billed 8: sort barnevogns regnslag (billedet er lånt) BYD -Malene&Maja
Hej jeg har følgende baby udstyr til salg:billed 1: lyseblå baby strik sutskoBilled 2: hvide baby strik sutskobilled 3: lyserøde og hvide baby strik sutskobilled 4: body lotion til hele familienbilled 5: Modermælkserstatning, åbnet, men med en uåbnet pose og en måleskebilled 6: fluenet til barnevogn, sortbilled 7: 2 stk baby dyner (billedet er lånt)billed 8: sort barnevogns regnslag (billedet er lånt)
BYD
-Malene&Maja
Heidi1992 skriver: Hvad skal du have for myggenettet og regn slaget inkl Porto?
Hvad skal du have for myggenettet og regn slaget inkl Porto?
skal vi sige 150 + porto?
AalborgPigen skriver: Hvad siger du til 25 kr incl porto ?
50 inkl ?
MaleneS2011baby<3 skriver: skal vi sige 150 + porto?
MaleneS2011baby<3 skriver: jeg kan prøve og se hvorda den passer på vores og så skrive til dig?
Det behøver du ikke! Tror vi dropper af købe nyt og beholde det vi har
Heidi1992 skriver: Springer fra
Springer fra
for begge 125,- med porto?
MaleneS2011baby<3 skriver: 50 inkl ?
Nej tak så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128