Fra hård til tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Hailiesmom11

Jeg skrev i sidste uge om at min datter fra hun var ca 3½ mdr til nu (8 mdr) har haft hård mave..

Fik nogle råd og holdt med at give hende sødmælk og skiftede over på brik fra NAN2 og holdte i går med at give hende lactulose..

Nu er problemet så bare at hun skider 5-6 gange om dagen og det er tit sådan noget meget meget blødt noget der sidder halvvejs op af ryggen..

Er det mon fordi hun er ved at få bisser at maven reagerer sådan eller er det pga ændringen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Jeg skrev i sidste uge om at min datter fra hun var ca 3½ mdr til nu (8 mdr) har haft hård mave..

Fik nogle råd og holdt med at give hende sødmælk og skiftede over på brik fra NAN2 og holdte i går med at give hende lactulose..

Nu er problemet så bare at hun skider 5-6 gange om dagen og det er tit sådan noget meget meget blødt noget der sidder halvvejs op af ryggen..

Er det mon fordi hun er ved at få bisser at maven reagerer sådan eller er det pga ændringen?

Det kan da godt være tænder ellers er maven måske ved at "finde sig selv" igen.. Det er jo nok noget af en omvæltning for den

Anmeld

21. februar 2012

marius' mor

Bare en tanke.. du er sikker på at  hun ikke er forstoppet?? når man er det kan man nemlig godt have både meget hård mave eller meget tynd mave..

Anmeld

21. februar 2012

Hailiesmom11

marius' mor skriver:

Bare en tanke.. du er sikker på at  hun ikke er forstoppet?? når man er det kan man nemlig godt have både meget hård mave eller meget tynd mave..

Hun har haft konstant hård mave de sidste 5 mdr  og det er først efter vi har skiftet mælk hun har fået tyndere mave..

Den tynde mave startede dagen før vi stoppede med lactulose og sødmælk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.