Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Jep Det er virkelig suuuper lækkert Og så har jeg jo lavet banan pandekager i dag .. Så dem og den bedste is ... MUM !
Jep Det er virkelig suuuper lækkert Og så har jeg jo lavet banan pandekager i dag .. Så dem og den bedste is ... MUM !
Mums.. Hvem der bare havde banan og stracitella is :....!!!!!!!!!!! Onde dig!!!!!!!!
rikkeregnbue skriver: Øv! Jeg kunne nu også godt have pandekager
Øv! Jeg kunne nu også godt have pandekager
Ja mums
Altså, der mangler SIRUP på din liste men har også krydset is
AalborgPigen skriver: Mums.. Hvem der bare havde banan og stracitella is :....!!!!!!!!!!! Onde dig!!!!!!!!
..
Du kan da bare lave dem i morgen
morethanperfect skriver: .. Du kan da bare lave dem i morgen
NNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Guldimaven skriver: Jeg spiser for det meste sirup, men den var ikke med på stemme listen.
Jeg spiser for det meste sirup, men den var ikke med på stemme listen.
Ups.. Jeg kan ik lide det, så glemt det.. Ups
nettemor skriver: BACON Eller som fyldte pandekager Bacon er noget jeg har lært i Norge og det smager bare mums. Vi får også en sjælden gang imellem med is eller syltetøj og sukker. Du kan ikke være det bekendt! Nu kom jeg til at tænke på pandekager med bacon og har MEGA lyst til det
BACON
Eller som fyldte pandekager Bacon er noget jeg har lært i Norge og det smager bare mums.
Vi får også en sjælden gang imellem med is eller syltetøj og sukker.
Du kan ikke være det bekendt! Nu kom jeg til at tænke på pandekager med bacon og har MEGA lyst til det
BACON ???? Bare det ?!
Undskyld
Jeg er også pandekage sulten
Sukker og syltetøj.. Bryder mig ikke om pandekager med is.. Kan godt spise isen ved siden af, men ikke i samme bid som pandekagen
B&J skriver: jeg spiser is eller sukker og syltetøj til mums
jeg spiser is eller sukker og syltetøj til mums
Uhmmmm....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128