Dp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

hvad ville i synes om hvis jeres barn på 9mdr skulle gå i en DP, hvor DP moren er udlædning ? og at de andre 3børn er 2 til 2½ år . 

er det en ulempe med børnene ?

ville mit barn have glæde af det , eller kommer mit barn til at være meget sig selv ?

ville DP moren havde svært ved at dele sig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

hvad ville i synes om hvis jeres barn på 9mdr skulle gå i en DP, hvor DP moren er udlædning ? og at de andre 3børn er 2 til 2½ år . 

ville mit barn have glæde af det , eller kommer mit barn til at være meget sig selv ?

min datter er den yngste og de andre er deromkring... Hun har SÅ MEGET glæde ud af det

Anmeld

21. februar 2012

Christina :-)

altså nu min dp dansker men min søn er den ældste han er snart 28 mdr og så der en pige 5 mdr yngere ind ham og så en til dreng på kun 1 år og min søn og ham på 1 år gider sådan set ikk hianden fordi der så langt imellem dem

Anmeld

21. februar 2012

sarahb

Hvad mener du med udlændinge?
Hun er vel en dagpleje mor på lige fod med andre men en anden hudfarve og baggrund??

Altså dem på 2.5 skal snart i børnehave og så kommer der jo små til.
De små lærer utrolig meget af de store og det kan godt være en fordel.
Synes børnene er super gode til at lege trods alder i dagplejen..

Anmeld

21. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Så længe hun kan snakke forståeligt dansk, så kan jeg ikke se noget problem med det

Cajsa var også den yngste da hun startede, og hun har kun haft godt af det.. Faktisk blev hun den ene drengs yndling, og kan se hvordan hun går og efteraber de ting han gør. Nogen af hans bevægelser og ansigtsmimik går igen, det er ret sjovt at se 

Desværre er den ene pige lige gået videre i BH og det samme skal drengen ingen så længe, så nu er Cajsa snart ældst

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Hvad mener du med udlændinge?
Hun er vel en dagpleje mor på lige fod med andre men en anden hudfarve og baggrund??

Altså dem på 2.5 skal snart i børnehave og så kommer der jo små til.
De små lærer utrolig meget af de store og det kan godt være en fordel.
Synes børnene er super gode til at lege trods alder i dagplejen..

selvfølgelig, har heller ikke noget imod det.

okey, da vi var på besøg, midste de 2 børn der var der, hurtig interesseren for at lege med ham. 

Anmeld

21. februar 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

jeg ville syntes der var for stor en forskel på børnene, dit barn bliver faktisk alene inden længe, for så skal de store i børnehave . . .

og at hun er udlænding ville jeg ikk have noget imod, MEN hun skal dog kunne snakke flydende dansk!!
og så ville jeg desværre nok være en af dem der ikk ville acceptere en tørklæde udlænding,. . men ellers ligeglad

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

jeg ville syntes der var for stor en forskel på børnene, dit barn bliver faktisk alene inden længe, for så skal de store i børnehave . . .

og at hun er udlænding ville jeg ikk have noget imod, MEN hun skal dog kunne snakke flydende dansk!!
og så ville jeg desværre nok være en af dem der ikk ville acceptere en tørklæde udlænding,. . men ellers ligeglad

hub går ikke med tørklæde, men kan ikke perfekt dansk. 

ja og vi fik ikke afvide om der så kom andre. den ene dreng skal i BH på torsdag, så der 3piger tilbage. og da vi besøgte dem, fik jeg bare lidt ondt i hjertet over at se min baby sidde helt alene og lege, fordi de andre 2 børn leget "voksen" leg i forhold til mit barn. 

Anmeld

21. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg vil give flere af de andre ret.

om hun er udlænding eller ej, burde ikke gøre en forskel, med mindre du har store problemer med at forstå hende.

med hensyn til dit barns alder, så er det slet ikke noget problem. han vil hurtigt falde helt naturligt ind i gruppen af børn, og du vil opdage at de lidt større børn har en evne til at passe lidt på de mindre. senere vil de store bevæge sig videre i børnehave og der vil komme andre små til. din søn er lige nu i en alder hvor han ikke leger med de andre, men gerne leger i nærheden af andre, og det vil han sagtens ku gøre selv om de er lidt større end ham.

og held og lykke med opstarten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.