2 års fødselsdag - ønsker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Lise

Min lille dreng bliver to år om 2½ uge  og vi skal finde på nogle gaver. det eneste geniale jeg kan komme i tanke om er en løbecykel + ny cykelhjelm, hvilket farfar vil give ham. Bedsteforældrene køber et legekøkken, men egentlig har storebror også et - men vi skal jo finde på noget...

han mangler ikke noget, synes vi ikke. Jo, to-delt undertøj, men det er da en nitte-gave

Han elsker Dublo-klodserne, men har en stor kasse fuld. han elsker biler, men vi har 500 biler i forskellige størrelser og med forskellige lyde i). Han elsker musik, og vi har huset fyldt med instrumenter og børnemusik.

Hvad h**biiiiiiiiib***biiiiiib* skal vi 1) købe til ham og 2) skrive på ønskelisten???? Kom nu kloge damer  hvad har jeres to-årige været vilde med, hvad kan anbefales???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

An&Jo

Lise skriver:

Min lille dreng bliver to år om 2½ uge  og vi skal finde på nogle gaver. det eneste geniale jeg kan komme i tanke om er en løbecykel + ny cykelhjelm, hvilket farfar vil give ham. Bedsteforældrene køber et legekøkken, men egentlig har storebror også et - men vi skal jo finde på noget...

han mangler ikke noget, synes vi ikke. Jo, to-delt undertøj, men det er da en nitte-gave

Han elsker Dublo-klodserne, men har en stor kasse fuld. han elsker biler, men vi har 500 biler i forskellige størrelser og med forskellige lyde i). Han elsker musik, og vi har huset fyldt med instrumenter og børnemusik.

Hvad h**biiiiiiiiib***biiiiiib* skal vi 1) købe til ham og 2) skrive på ønskelisten???? Kom nu kloge damer  hvad har jeres to-årige været vilde med, hvad kan anbefales???

hiver lige denne op, for min dreng bliver 2 til april og jeg ved heller ikke hvad han skal ønske sig..

Anmeld

21. februar 2012

gonefishing

Lise skriver:

En sækkepude! Vi fik en til vores datter, en bigboy eller fatboy eller hvad den hed. Hun er helt vild med den. den er sjov at kravle på (lidt ligesom de bobles ting) og den er god at sidde i.

Anmeld

21. februar 2012

B&J

her er lidt hvad vi ønsker os til vores dreng:

Ønske liste:

Tøj str. 86 - 92

Penge

Senge lagen str. 140*60

Bade håndklæder - håndklæde/morgenkåbe

Traktor

Brio togbane

Mad til han legekøkken

Play2learn Doktorkuffert

Duplo lego

Duplo togbane

Fisher-price kasseapparat

Bilibo fantasi skal

Gavekort: H&M & Ønskebørn & Toysrus & BR

Film :

H.c. Andersen eventyr på dvd samleboks

Postmand per Har nr. 15- den store Ballonfart og strandet på en øde ø

Byggemand bob Har nr. 14-15

Mickeys klubhus Har nr. 4-6

Bamses billedbog dvd Har nr 4-7-18-22

Bananer i pyjamas Har nr. 2-3-7

Musik/bøger:

Sigurd Barrett – Sigurds bjørnetime Musik

Fagtesange for de yngste cd + bog

tumlebiller og dansemus cd

Fagtesange fra nær og fjern cd + bog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.