Er det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er faldet for en soed fyr som jeg altid har vaeret meget taet med og meget tyder paa at han ogsaa godt kan lide mig...

Hvis han "bare" var en af mine venner ville jeg med det samme have gjort noget ved det og spurgt ham... Problemet er bare at mine bedsteforaeldre ogsaa er hans oldeforaeldre...

Jeg ved at det er ikke er i orden med forhold mellem soeskende eller mellem faetter/kusine, men hvad naar vi er det tak laengere ude?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg er faldet for en soed fyr som jeg altid har vaeret meget taet med og meget tyder paa at han ogsaa godt kan lide mig...

Hvis han "bare" var en af mine venner ville jeg med det samme have gjort noget ved det og spurgt ham... Problemet er bare at mine bedsteforaeldre ogsaa er hans oldeforaeldre...

Jeg ved at det er ikke er i orden med forhold mellem soeskende eller mellem faetter/kusine, men hvad naar vi er det tak laengere ude?....

altså biologisk tror jeg ikke risikoen er stor hvis det er det du tænker

Anmeld

21. februar 2012

Mor til Majbørn

jeg mener faktisk godt at fætre og kusiner på være sammen... men ikke søskende. Så tror da ikke der er det store lovmæssige problem.... hvad omverdenen så siger, er jo noget andet....

Anmeld

21. februar 2012

QueDee

Anonym skriver:

Der er ingen problemer ved fætter/kusine. Og I er jo helt ude i noget grandfætter/grandkusine-halløj, så det skulle, der da ikke være noget galt i..... men som en anden skrev: hvad siger familien mon?

Anmeld

2. marts 2012

Kris89

mine forældre er grandfættter/grandkusine...

det er kun søskende der ikke er "lovligt".

go for it... det kan da være fuldstændig ligegyldigt, hvis i er glade ved hinanden

Anmeld

2. marts 2012

TeamRocket

Jeg har kærestet lidt rundt med min grandfætter i mine unge teenage dage. Det var der ingen der sagde noget til  Hihi.

Go for it. Der er ingen bedre grund til at tage chancer end kærlighed

Anmeld

5. marts 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Nej det er der ikke noget forkert i, for vi er ude i noget grandfætter halløj. Dine forældre vil være hans grandtante, men du vil være en "halvtante" som det hedder i slægtsforsker sprog.

Forstil dig ham som proband, den store klat i midten. så kan du selv se hvor tæt i ikke er beslægtede, for det kommer lidt an på hvor du er henne i systemet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.