kører kort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen regler for hvornår man skal op til kører prøve efter man har bestået teori prøve nogen siger nemlig en månede

men jeg var til teoriprøve den 25 januar og har ikke fået tid til kører prøve i nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Er der nogen regler for hvornår man skal op til kører prøve efter man har bestået teori prøve nogen siger nemlig en månede

men jeg var til teoriprøve den 25 januar og har ikke fået tid til kører prøve i nu

mener bare det skal være indenfor et år. men er ikke helt sikker

Anmeld

21. februar 2012

Noneother

Øv at jeg ikke har min køremappe mere. Der stod det. ... men er ret sikker på at det ikke er under et halvt år.
Jeg var selv heldig at jeg selv fik lov at styre nøjagtig hvor hurtigt tingene skulle gå, men ved at der er mega lange ventelister mange steder. Så kan på ingen måde forestille mig at det skulle være en måned.

Anmeld

21. februar 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Det er et år. Jeg har selv lige fået kørekort. Jeg bestod min teori prøve 28nov og køre prøve for 14dage siden ..

Anmeld

21. februar 2012

Mka

Ved ikke hvor længe der må gå, men er helt sikker på at det ikke kun er en mdr. I KBH har de ofte imellem 5 og 6 ugers ventetid. Tror det er inden for 6-12 mdr.

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

manget tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.