Søger - Bukser i str. 92 til pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. februar 2012

LotteN

AnnaKJ skriver:

Nej

Har du evt. billeder?

Jeg vil gerne tage nogle billeder. Gad bare ike gøre det, hvis det kun var mærketøj du er ude efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

AnnaK89

LotteN skriver:

Jeg vil gerne tage nogle billeder. Gad bare ike gøre det, hvis det kun var mærketøj du er ude efter

Det er det ikke nødvendigvis

Men det er bare lidt krævende med et barn som Lærke - så du må endelig ikke blive skuffet hvis jeg siger nej tak - så er det kun fordi at Lærke er for lille.

Men har generelt rigtig svært ved at finde bukser til hende som både passer i længden og livet.

Anmeld

21. februar 2012

Henri84

Hvis jeg kan finde dem har jeg et par cowboybukser fra tiny minymo som er meget smalle i str. 92.. Alberte er for tyk til dem Skal jeg kigge?

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

Henri84 skriver:

Hvis jeg kan finde dem har jeg et par cowboybukser fra tiny minymo som er meget smalle i str. 92.. Alberte er for tyk til dem Skal jeg kigge?

Er det sådan, at jeg kan spænde dem mere ind?

Så de skal virkelig (virkelig) være smalle - Lærke passer bukser i str. 74 i livet  De holder bare ikke lige i længden 

Anmeld

21. februar 2012

Henri84

AnnaKJ skriver:

Er det sådan, at jeg kan spænde dem mere ind?

Så de skal virkelig (virkelig) være smalle - Lærke passer bukser i str. 74 i livet  De holder bare ikke lige i længden 

Der er elastik i men tror ikke de kan strammes så meget mere end de er.. Men de er stramme, vil næsten lovve dig hun kan passe dem i livet Selvom det egentlig er pigebukser (lilla knapper) har jeg brugt dem til min søn, men han er i str. 98 nu.. Og ham har vi nemlig samme problem med, om sommeren bruger han str. 56, 62 og 68 som knickers
Han kunne godt passe dem i maven
Hvor stor er hun?

Anmeld

21. februar 2012

LotteN

AnnaKJ skriver:

Det er det ikke nødvendigvis

Men det er bare lidt krævende med et barn som Lærke - så du må endelig ikke blive skuffet hvis jeg siger nej tak - så er det kun fordi at Lærke er for lille.

Men har generelt rigtig svært ved at finde bukser til hende som både passer i længden og livet.

har lige kiggede dem jeg havde og de bliver altså for store til hende er jegtemmelig sikker på...

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

Henri84 skriver:

Der er elastik i men tror ikke de kan strammes så meget mere end de er.. Men de er stramme, vil næsten lovve dig hun kan passe dem i livet Selvom det egentlig er pigebukser (lilla knapper) har jeg brugt dem til min søn, men han er i str. 98 nu.. Og ham har vi nemlig samme problem med, om sommeren bruger han str. 56, 62 og 68 som knickers
Han kunne godt passe dem i maven
Hvor stor er hun?

Jamen hun er kun 43 cm om livet med tøj på 

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

LotteN skriver:

har lige kiggede dem jeg havde og de bliver altså for store til hende er jegtemmelig sikker på...

Okay - det er bare i orden. Men du skal have tak for buddet alligevel

Anmeld

21. februar 2012

Henri84

AnnaKJ skriver:

Jamen hun er kun 43 cm om livet med tøj på 

Ser om jeg kan finde dem, tror altså godt hun kan passe dem
Min dreng har godt nok lige taget et par kg på efter en operation, men indtil for 3 ugers tid siden vejede han 9,4 kg til 98 cm og det var et af de få par bukser han kunne passe..

Anmeld

21. februar 2012

AnnaK89

Henri84 skriver:

Ser om jeg kan finde dem, tror altså godt hun kan passe dem
Min dreng har godt nok lige taget et par kg på efter en operation, men indtil for 3 ugers tid siden vejede han 9,4 kg til 98 cm og det var et af de få par bukser han kunne passe..

Okay Vil meget gerne se et billed af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.