Lukas 7mdr. + billedespam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Happiness

Ja så blev Lukas 7 mdr. Han elsker ENDELIG at ligge på maven, og "flyver" til den helt store guldmedalje

Og hver gang han ligger på ryggen, så ruller han om på maven

Han er også pludselig at finde under spisebordet Så vi er begyndt at krybe baglæns

Det går bare super med ham, dog er han snottet med feber på 2. dagen. Men det tager han bare i stiv arm! Mors dejlige pus!

Nå men I skal ikke snydes for et par billeder af lillemanden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Mother-love

Sikke en dejlig trold. Åhhh det der med at ligge på maven har været en kamp med isabella hun er nu snart 9 mdr. Men efter hun startede i vuggestue for 14 dage siden vil hun meget gerne ligge påmaven og hun kryber også baglens. Hun bliver dog lidt sur når hun kommer bagud når det er legetøjet foran hende hun vil have hehe. God bedring med ham.

Hilsen michelle med en blomst i stuen der næsten ikke har flere blade i bunden pga isabella rykker alle bladene af hehe

Anmeld

21. februar 2012

Røverdatter

hvor er han kær! Hvor sker der bare meget på kort tid!! Det er helt vildt

Anmeld

21. februar 2012

Happiness

michelledam skriver:

Sikke en dejlig trold. Åhhh det der med at ligge på maven har været en kamp med isabella hun er nu snart 9 mdr. Men efter hun startede i vuggestue for 14 dage siden vil hun meget gerne ligge påmaven og hun kryber også baglens. Hun bliver dog lidt sur når hun kommer bagud når det er legetøjet foran hende hun vil have hehe. God bedring med ham.

Hilsen michelle med en blomst i stuen der næsten ikke har flere blade i bunden pga isabella rykker alle bladene af hehe

Her har det virkelig ogs været en kamp! Alle børnene i mødregruppen har elsket det for længst, og min blev bare skide sur Så det er bare skønt!!

Haha... Kan lige se det for mig, en masse tomme grene

Lukas bliver også sur når han kommer den forkerte vej... Men så må han jo lære at komme fremad (med mindre mor her forbarmer sig, og ryker ham frem )

Anmeld

21. februar 2012

Happiness

Himmelsmil skriver:

hvor er han kær! Hvor sker der bare meget på kort tid!! Det er helt vildt

TAK Ja det går bare stærkt pludselig! Man kan jo slet ikke nå at følge med!

Anmeld

21. februar 2012

Mother-love

Happiness skriver:

Her har det virkelig ogs været en kamp! Alle børnene i mødregruppen har elsket det for længst, og min blev bare skide sur Så det er bare skønt!!

Haha... Kan lige se det for mig, en masse tomme grene

Lukas bliver også sur når han kommer den forkerte vej... Men så må han jo lære at komme fremad (med mindre mor her forbarmer sig, og ryker ham frem )

Ja kender godt den følelse af at alle andres børnbare kan det hele. og ja min blomst er sgu ikke så pæn mere hehe. Ja vi har jo nok en tendens til at give efter for det er jo synd de ikke kan nå de ting de gerne vil lege med. Men det er jo at lære dem at mor kommertil undsætning hehe. Men lidt hønemor er man vel altid hehe

Anmeld

21. februar 2012

***S***

Hold nu helt op, hvor er han bare blevet en stor dreng!!

Tiden flyver jo bare afsted! Dejligt at se/hører det går jer rigtig godt!  

Stort knus

Anmeld

24. februar 2012

Happiness

***S*** skriver:

Hold nu helt op, hvor er han bare blevet en stor dreng!!

Tiden flyver jo bare afsted! Dejligt at se/hører det går jer rigtig godt!  

Stort knus

Tak søde! Ja det er helt vildt! Han bruger str 80 i tøj nu!! Det havde jeg regnet med han ville til sommer... Men godt man kan have lange bodyer inden under t-shirtsne

Anmeld

24. februar 2012

Nessie

Jeg siger det hver gang, men hold da op, hvor går tiden hurtigt

Den skønne lille dreng vil da frem (eller baglæns?) i verden, og det ser da ud til at der er fuld fart på

Daniel gjorde nøjagtig det samme, nægtede at ligge på maven før han selv kunne trille derom, og startede flot ud med at komme baglæns rundt i hele stuen  Måtte da lige redde ham ind i mellem, når han sad fast under sofaen, eller mellem nogel stoleben, men det så sjovt ud

Anmeld

24. februar 2012

Muttitil1+1

Hvor er han dog skøn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.