Hvornår begyndte jeres børn at spise med ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

MaybeBaby

Ja, Tristan er 5 mdr. og for sjov prøvede jeg at give ham skeen med grød på og han var sgu vildt god! Så fra nu af øver vi det altså ved hvert måltid, men hvornår gav I jeres børn skeen? Altså hvor I tog mad på, men de selv førte skeen ind og spiste?

/Mette - der heldigvis har den holdning at alt kan jo vaskes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Trine89

Caia er 6 mdr. og har også i noget tid fået lov til at sidde med skeen selv en gang i mellem.. 

hun er også vildt god til det dog bliver det også lidt noget gris, fordi hun også gerne vil have fingerne i det.. hihi

Anmeld

21. februar 2012

Pige2009

MaybeBaby skriver:

Ja, Tristan er 5 mdr. og for sjov prøvede jeg at give ham skeen med grød på og han var sgu vildt god! Så fra nu af øver vi det altså ved hvert måltid, men hvornår gav I jeres børn skeen? Altså hvor I tog mad på, men de selv førte skeen ind og spiste?

/Mette - der heldigvis har den holdning at alt kan jo vaskes

Tror hun var 7-8 mdr. Men vi sprang nærmest grødstadiet over, så det var kun havregrøden

Anmeld

21. februar 2012

MaybeBaby

Trine89 skriver:

Caia er 6 mdr. og har også i noget tid fået lov til at sidde med skeen selv en gang i mellem.. 

hun er også vildt god til det dog bliver det også lidt noget gris, fordi hun også gerne vil have fingerne i det.. hihi

Ham her sidder pænt med skeen og den anden hånd, MEN når jeg tafgr skeen, så ryger højre hånd i  munden - for ligesom bedre at smage det

Anmeld

21. februar 2012

Trine89

MaybeBaby skriver:

Ham her sidder pænt med skeen og den anden hånd, MEN når jeg tafgr skeen, så ryger højre hånd i  munden - for ligesom bedre at smage det

Hihi.. hvor sødt.. 

Jah så "pænt" sidder Caia dog ikke..  

Anmeld

21. februar 2012

L&V

MaybeBaby skriver:

He he sådan er det os her og hvis vi rigtig hygger så er det bare hånden i maden og ind i munden

Anmeld

21. februar 2012

Silas&Mille

Silas er 13½ måned og han kan ikke finde ud af at fører skeen til munden med mad på. men når han fx sidder og leget med noget af hans køkkenudstyr, så ryger skeen fint i munden uden problemer

Tror bare Silas er mere til at bruge fingrene 

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Mener Julie var omkring 1 år... 

Lina venter jeg med da vi er stoppet med grøden igen.... 

Anmeld

21. februar 2012

Clisolka

Isabella har været omkring 10 mrd. da de begyndte i vuggestuen - og vi fortsatte herhjemme. Nu er hun 15½ mrd og vil KUN spise selv - både med gaffel og ske 

Anmeld

21. februar 2012

MortilCilas

Altså her var vi mellem 9 og 10 måneder da jeg satte mad på ske eller gaffel og han selv tog de ind i munden, og 10½ måned gammel spiste han selv, han blev sur hvis jeg hjalp ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.