Lola Ramona støvle med hæl helt nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. marts 2012

musse1

ta et kik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Dorthe1986

De er mega fede og ville ønske jeg havde råd til dem

og så vil jeg lige informere om at de koster 999 kroner inde på lola ramona shop Bare så du er klar over det med prisen

Link er her http://shop.lolaramona.com/product.asp?product=1659

Anmeld

6. marts 2012

musse1

Dorthe1986 skriver:

De er mega fede og ville ønske jeg havde råd til dem

og så vil jeg lige informere om at de koster 999 kroner inde på lola ramona shop Bare så du er klar over det med prisen

Link er her http://shop.lolaramona.com/product.asp?product=1659

det var jeg ikke klar over, har bare fået at vide med 1500, men kan godt se de er på tilbud, men man er velkommen til at byde på dem  for skal gerne ha dem væk..

Anmeld

6. marts 2012

Dorthe1986

musse1 skriver:

det var jeg ikke klar over, har bare fået at vide med 1500, men kan godt se de er på tilbud, men man er velkommen til at byde på dem  for skal gerne ha dem væk..

Det var også mere for at du måske ikke skulle blive skuffet hvis folk byder en del lavere end 1500

men det er typisk at man ikke lige har en klat penge hvor der står: Her Dorthe, dem må du bruge på et par Lola Ramona støvler" - især når det lige er min størrelse

Anmeld

6. marts 2012

musse1

Dorthe1986 skriver:

Det var også mere for at du måske ikke skulle blive skuffet hvis folk byder en del lavere end 1500

men det er typisk at man ikke lige har en klat penge hvor der står: Her Dorthe, dem må du bruge på et par Lola Ramona støvler" - især når det lige er min størrelse

regnede nu også med jeg måtte gå en del ned i pris   sådan er det jo gerne, men takker alligevel for info..

ej hvor ærgeligt nu du kan passe dem, at du så ikke har pengene til det.. du er velkommen til at komme til at skrive, hvis du for råd til dem, og så komme med et bud 

Anmeld

6. marts 2012

Dorthe1986

musse1 skriver:

regnede nu også med jeg måtte gå en del ned i pris   sådan er det jo gerne, men takker alligevel for info..

ej hvor ærgeligt nu du kan passe dem, at du så ikke har pengene til det.. du er velkommen til at komme til at skrive, hvis du for råd til dem, og så komme med et bud 

Det kan du tro jeg vil gøre

Anmeld

6. marts 2012

musse1

Dorthe1986 skriver:

Det kan du tro jeg vil gøre

det lyder godt, nu ved du ihvertfald hvor de kan fås  ha en forsat god dag 

Anmeld

12. marts 2012

musse1

musse1 skriver:

jeg har et par helt nye  Lola Ramona støvle i sort læder med rød hæl, støvlen er foret det er de der spænder foran og en lynlås på indersiden af støvlen, se billederne jeg har taget  str 41 

har fået oplyst at ny prisen er 1500 kr 

sælges nu for 750 kr 

så har jeg fået sat pris på 

Anmeld

19. marts 2012

musse1

ta et kik 

Anmeld

26. marts 2012

musse1

ta et kik på støvlerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.