Reserve bedsteforældre ?? Nogen med erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

bullerbassen

De vil dele ud af ??

Overvejer kraftigt om det kunne blive en løsning i vores familie. Mangler nogle som har tid og lyst til at være sammen med vores unger engang imellem. Og give dem det som bedsteforældre gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

B&J

nu var det godt nok plejefamilie med mine søskende men det var hver anden weekend de var sammen med dem og de er og var som bedsteforælder for dem...

men syntes helt klart du skal prøve for jeg syntes det må være super dejligt for dine børn med sådan en bedste

Anmeld

21. februar 2012

bullerbassen

B&J skriver:

nu var det godt nok plejefamilie med mine søskende men det var hver anden weekend de var sammen med dem og de er og var som bedsteforælder for dem...

men syntes helt klart du skal prøve for jeg syntes det må være super dejligt for dine børn med sådan en bedste

Men hvor finder man dem mon henne ???

Kan mærke vi mangler nogen som af lyst fra egen side også, der gerne vil hygge med ungerne en eftermiddag .

Anmeld

21. februar 2012

B&J

bullerbassen skriver:

Men hvor finder man dem mon henne ???

Kan mærke vi mangler nogen som af lyst fra egen side også, der gerne vil hygge med ungerne en eftermiddag .

jaa det er et godt spørgsmål den eneste ide jeg har er i avisen, lige som nogle søger en barnepige

Anmeld

21. februar 2012

bullerbassen

B&J skriver:

jaa det er et godt spørgsmål den eneste ide jeg har er i avisen, lige som nogle søger en barnepige

Google lige, kunne se nogle kommuner har en ordning så det ud til. Men tvivlsomt om det findes i vores kommune.

Må prøve at se hvad der er af muligheder

Anmeld

21. februar 2012

B&J

bullerbassen skriver:

Google lige, kunne se nogle kommuner har en ordning så det ud til. Men tvivlsomt om det findes i vores kommune.

Må prøve at se hvad der er af muligheder

det lyder som en god ide evt kan de sige hvad man skal og ikke skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.