Prewalker - gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.148 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

ulleby

Hej de damer,

Så er mine damert så småt på vej på to ben - så derfor:

Skal man købe prewalker med snørre eller velcro?

Skal man købe fra bundgaard eller bisgaard???

Hjælp - tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Mette.

ulleby skriver:

Hej de damer,

Hjælp - tak

Jeg har erfaret at snørre er bedst - du kan bedre stramme dem ordentligt fast på foden, og især godt når de lige skal til at lære at gå.

Vi havde Bisgaard til Emilie - de var rigtig gode fordi de er smalle i modellen, hvilket passede hende perfekt fordi hun har en spinkel fod.

Anmeld

21. februar 2012

Den lykkelige

Vi har købt bundgaard..
Så lige i går at de i babysam har 70% på prewalker fra Bundgaard..

Anmeld

21. februar 2012

Anirak

Snørrer er bedst, da de kan strammes mest ind.

Du skal da tage dem, som sidder bedst på din datters fod

Anmeld

21. februar 2012

ulleby

Så må jeg have de damer med ud i butikken - min plan var net shopping... Men så akn de prøve dem og så hjem og shoppe

Anmeld

21. februar 2012

Maja88

hvornår skal de egentlig begynde at have dem på... Aprilla kan slet ikke finde ud af at kravle i dem fx.. de er alt for stive i anklen

Anmeld

21. februar 2012

Pige2009

ulleby skriver:

Hej de damer,

Hjælp - tak

Jeg kan klart anbefale dem fra Bundgaard, da vi brugte dem konstant til Laura Havde dem med snører og de var fine

Anmeld

21. februar 2012

Isabella_mor

er det virkelig noget de SKAL have... jeg har erfaret og fået at vide fra min sp'er og læst mig frem til at børn lærer bedst at gå ordenligt på bare fødder (eller i sutsko der ikke har en for tyk sål og med en antiglid belægning) 

jeg købte også de der preewalkers fra bundgaard. og dem har vi bare aldrig fået brugt... måske skal jeg forsøge igen nu hvor han er begyndt at stå selv.. men ja jeg er bare bange for at de kan forlænge hans mulighed for at gå.. så vi bruger bare alm skindfutter fra melton lige pt.

Anmeld

21. februar 2012

Chris86

isabellamor skriver:

er det virkelig noget de SKAL have... jeg har erfaret og fået at vide fra min sp'er og læst mig frem til at børn lærer bedst at gå ordenligt på bare fødder (eller i sutsko der ikke har en for tyk sål og med en antiglid belægning) 

jeg købte også de der preewalkers fra bundgaard. og dem har vi bare aldrig fået brugt... måske skal jeg forsøge igen nu hvor han er begyndt at stå selv.. men ja jeg er bare bange for at de kan forlænge hans mulighed for at gå.. så vi bruger bare alm skindfutter fra melton lige pt.

Har hørt det samme... Fornylig fortalte en bekendt, at hun sku købe "støvler" ell. lign. til hendes på ca 11 mdr. og damen i biksen sagde, at hun INGEN ville sælge til hende! Der sku så lidt sommuligt på de små fødder...
Så her bliver der ik købt noget FØR hun går og har brug for udendørs fodtøj...

Anmeld

21. februar 2012

Mette.

isabellamor skriver:

Nej, det skal de bestemt ikke.

Jeg synes heller ikke de skal have sko før de nærmest går selv. Emilie fik først hendes Bisgaard starter-sko da hun faktisk gik selv, dog ikke så langt af gangen. Hun brugte dem også kun når vi gik en tur udenfor, hvor hun selv fik lov at gå lidt. Indenfor brugte vi fortsat alm. hjemmesko, eller kun strømper, det lærer de det meget bedre i. - Så jeg tror du gør det helt rigtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.