weeehuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

noget tyder ENDELIG på at min cyklus laaaaaaaaaaaaaaangt om længe er ved at genfinde sig selv igen. det nu 7 måneder siden jeg fik en skøn datter og noget tyder på min krop er langt om længe sig selv igen.... Men det er så længe siden jeg har haft en ordenlig cyklus og er bare så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!

jeg er næsten overbesvit om at det var mandag d. 6 februar mit ophør stoppede....... hvornår forventes det så igen ???? det er som sagt længe siden jeg har haft en reglmæssig  cyklus og er forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

noget tyder ENDELIG på at min cyklus laaaaaaaaaaaaaaangt om længe er ved at genfinde sig selv igen. det nu 7 måneder siden jeg fik en skøn datter og noget tyder på min krop er langt om længe sig selv igen.... Men det er så længe siden jeg har haft en ordenlig cyklus og er bare så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!

jeg er næsten overbesvit om at det var mandag d. 6 februar mit ophør stoppede....... hvornår forventes det så igen ???? det er som sagt længe siden jeg har haft en reglmæssig  cyklus og er forvirret

Dejligt.. Er træls at gå og vente

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Dejligt.. Er træls at gå og vente

typisk så dukkede min mens alligevel op 7 dage før mens dagen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.