Hvem laver ballade, mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

LISBETH:-)

nettemor skriver:

Vil da meget gerne ha en update på hvordan det går Knægten bliver 2 om en måned.. Men syns da bare stadig han er så lille

Vi gjorde det også kun fordi hun kravler over tremmerne ellers havde hun været i tremmesengen endnu. Jeg kender en hvis dreng fik kraniebrud af og stå på hovedet ud over tremmerne, derfor er jeg nok lidt hysterisk.

Du får en update, men tror nu det kommer til at gå helt fint. Hun har jo i et par uger selv kunne komme ud af hullet i tremmesengen så det er ikke så meget anderledes nu:-) Men man bliver da lidt forskrækket når hun pludselig står for enden af ens seng om natten og siger meget højt heeeeeeejjjjjjj! Og så skulle hun lige følges tilbage i seng et par gange (eller 10) inden hun overgav sig og blev liggende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

smokin

Wauw en sød, smuk og sjov pige! Fuld fart over feltet. 

Vi sover også i juniorseng og har gjort det læææænge... 

Anmeld

20. februar 2012

Nettemor

LISBETH:-) skriver:

Vi gjorde det også kun fordi hun kravler over tremmerne ellers havde hun været i tremmesengen endnu. Jeg kender en hvis dreng fik kraniebrud af og stå på hovedet ud over tremmerne, derfor er jeg nok lidt hysterisk.

Du får en update, men tror nu det kommer til at gå helt fint. Hun har jo i et par uger selv kunne komme ud af hullet i tremmesengen så det er ikke så meget anderledes nu:-) Men man bliver da lidt forskrækket når hun pludselig står for enden af ens seng om natten og siger meget højt heeeeeeejjjjjjj! Og så skulle hun lige følges tilbage i seng et par gange (eller 10) inden hun overgav sig og blev liggende.

Ja altså Sebastian kunne også sagtens komme ud af tremmesengen hvis han ville/ turde men det gør han heldigvis ikke. Så tror vi venter lidt endnu. Kan godt forstå jeres valg. Hellere at de står op af en junior seng end at de står på hovedet ud af en tremmeseng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.