Bloker knap?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Mira0911

Zeus skriver:

Nej ved du nu hvad, sidder du der og postulerer, at det er min egen skyld, at jeg ikke kan koncentrere mig?? Man skal høre for meget i dag hva 

Hvad jeg dog ikke udsætter mig selv for herinde, af ting og sager

Jeps... 

Du kan tåle det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Zeus

Jeps... 

Du kan tåle det... 

Nu vil jeg i hvert fald lukke computeren ned, så jeg kan komme i seng for idag.. Håber lidt på at jeg kan overtale mig selv til at stå en halv time tidligere op, så jeg kan nå i bad i morgen tidlig..

Dog stoler jeg ikke helt på mine egne overtalelses evner, når det kommer til at forlade min dyne om morgenen

Anmeld

20. februar 2012

Muffin_girl

Zeus skriver:

Synes der burde være sådan en knap herinde, så at når man skulle lave lektier, så kunne man ikke komme på baby.dk!

Det ville i hvert fald hjælpe gevaldigt på min lektielæsning

Hihi enig..

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

Zeus skriver:

Nu vil jeg i hvert fald lukke computeren ned, så jeg kan komme i seng for idag.. Håber lidt på at jeg kan overtale mig selv til at stå en halv time tidligere op, så jeg kan nå i bad i morgen tidlig..

Dog stoler jeg ikke helt på mine egne overtalelses evner, når det kommer til at forlade min dyne om morgenen

Uh det der kender jeg godt... det kan faktisk være temmelig svært at få lov at komme fri fra dynen... eller rent faktisk er rareste at blive liggende... 

Sov godt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.