Faverskov i Aalborg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

bullerbassen

Tak. Så I er blevet gravide efter behandling der'?

Jep  Begge 2 i første forsøg .. Den skønne dreng på min profil er lavet der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Rosie

bullerbassen skriver:

Fedt!!!

Anmeld

20. februar 2012

Rosie

bullerbassen skriver:

Hvilken behandling??

Anmeld

20. februar 2012

bullerbassen

Rosie skriver:

Hvilken behandling??

Jeg blev inseminet , fik hormon behandling. Min søster IFV med dobbelt gevinst

Anmeld

20. februar 2012

Muffin_girl

hvis du er blevet henvist til morten ring først, så hold dig til ham..

Jeg har desværre haft en rigtig negativ oplevelse med Anders Fauerskov, jeg har længe haft rigtig ondt i mit underliv, og gik til diverse undersøgelser, og blev så sendt videre, blev henvist til morten, men skulle vente flere måneder på tiden, og valgte derfor at tage ned til Anders istedet..

Jeg følte mig ikke undersøgt ordentligt, og han spurgte ikke rigtig ind til noget, og skanning var meget overfladisk, og han kaldte mig nærmest hypokonder..

Nogle måneder senere kom jeg ned til Morten ring efter endnu en henvisning, og han fandt ud af at jeg var fyldt med myoser i mit underliv, hvilket Anders kunne have opdaget hvis han havde gjort sit arbejde ordentligt..

Der er sikkert mange der har gode erfaringer med Anders, men jeg har ikke..

Enig.. Fuldstændig enig.. Morten Ring er simpelthen super.,, Han har udredt min sygdom efter 12 år i smertehelvede.. Som jeg nu har levet uden i 1 ½ år, takket være Morten  Altså selvfølgelig ikke i forhold til barnløsheds behandling.. Men med hensyn til det, kan man så ikke også være heldig? Altså med hensyn til tidspunkt osv? Om man bliver gravid ved det ene eller den anden, kan det ikke skyldes mange ting?

Anmeld

20. februar 2012

norenberg

Har dårlige erfaringer der fra så sætter ikke mine ben der igen, desuden har han en total vammel udstråling og væremåde, slet ikke en person man har lyst til at smide benklæderne ved

Anmeld

20. februar 2012

Rosie

norenberg skriver:

Har dårlige erfaringer der fra så sætter ikke mine ben der igen, desuden har han en total vammel udstråling og væremåde, slet ikke en person man har lyst til at smide benklæderne ved

Okay tak, jeg må se hvad jeg synes  men altid træls med dårlige oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.