Vil han have mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Hjælp, hvad skal jeg gøre?

Jeg befinder mig i en meget svær situation lige nu.

Jeg har fra start af været alene med min datter, men nu har jeg mødt en fyr som jeg er blevet meget forelsket i.

Jeg ved at hans følelser er gengældt, og han har været glad for mig i længere tid, og i sidste weekend endte det med at vi sad og kyssede lidt. Problemet er nemlig at han allerede har en kæreste , og jeg stoppede ham derfor også inden vi gjorde noget vi begge fortrød.

Han fortalte hvad der var sket til kæresten bagefter, hvilket jeg synes er rigtig positivt at han gjorde så hurtigt, og de er nu gået i "tænkepause".

Desværre aner jeg ikke hvad han har tænkt sig at gøre. Han siger at hans følelser siger han skal være sammen med mig, men fornuften siger der er mange problemer med det. Dels er han lidt bekymret over aldersforskellen (jeg er 23 han er 34), og dels bor han hos sin nuværende kæreste, så han ved ikke hvor han skal bo hvis de slår op.

Jeg synes dog den sidste er en dårlig grund til at blive sammen med nogle, hvis man ikke elsker hinanden mere. Hvis man virkelig er glad for nogle, mener jeg man ser igennem problemerne, og gør hvad der skal til for at man er sammen.

Der er nu gået to dage siden det hele skete, og jeg befinder mig i en meget såbar situation lige nu. Jeg er bange for at han vælger sin nuværende kæreste, selvom jeg ved han hellere vil være sammen med mig, bare fordi der er nogle bump på vejen. 

Jeg har tænkt at give ham et par dage mere, men han skal også vide at han ikke kan have mig hængende, men må tage en beslutning, da alt andet ville være unfair overfor kæresten og mig.

Hvad mener i jeg skal gøre? skal jeg vente på ham?

Tror i han vælger mig, eller er jeg bare "hende den anden"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Hjælp, hvad skal jeg gøre?

Jeg befinder mig i en meget svær situation lige nu.

Jeg har fra start af været alene med min datter, men nu har jeg mødt en fyr som jeg er blevet meget forelsket i.

Jeg ved at hans følelser er gengældt, og han har været glad for mig i længere tid, og i sidste weekend endte det med at vi sad og kyssede lidt. Problemet er nemlig at han allerede har en kæreste , og jeg stoppede ham derfor også inden vi gjorde noget vi begge fortrød.

Han fortalte hvad der var sket til kæresten bagefter, hvilket jeg synes er rigtig positivt at han gjorde så hurtigt, og de er nu gået i "tænkepause".

Desværre aner jeg ikke hvad han har tænkt sig at gøre. Han siger at hans følelser siger han skal være sammen med mig, men fornuften siger der er mange problemer med det. Dels er han lidt bekymret over aldersforskellen (jeg er 23 han er 34), og dels bor han hos sin nuværende kæreste, så han ved ikke hvor han skal bo hvis de slår op.

Jeg synes dog den sidste er en dårlig grund til at blive sammen med nogle, hvis man ikke elsker hinanden mere. Hvis man virkelig er glad for nogle, mener jeg man ser igennem problemerne, og gør hvad der skal til for at man er sammen.

Der er nu gået to dage siden det hele skete, og jeg befinder mig i en meget såbar situation lige nu. Jeg er bange for at han vælger sin nuværende kæreste, selvom jeg ved han hellere vil være sammen med mig, bare fordi der er nogle bump på vejen. 

Jeg har tænkt at give ham et par dage mere, men han skal også vide at han ikke kan have mig hængende, men må tage en beslutning, da alt andet ville være unfair overfor kæresten og mig.

Hvad mener i jeg skal gøre? skal jeg vente på ham?

Tror i han vælger mig, eller er jeg bare "hende den anden"?

Hejsa. 

Det er godt nok en træls situation for dig 

Min umiddelbare tanke var at jeg er bange for han kommer til at løbe med dit hjerte :/ en 34-årig mand der er sin kæreste utro er det måske fordi han savner spænding i sit forhold, og så får han et kick ud af at være sammen med dig, men når spændningen er slut, så mangler han trygheden hans kæreste gav ham og smutter direkte tilbage til hende. 

Det var min første tanke, men jeg kender jo ikke manden - det kan da være at han er helt reel og bare er blevet fanget i en træls situation som dig, måske elsker han i virkeligheden ikke sin kæreste mere og går fra hende. Forhåbentlig af den grund at han ikke elsker hende - hvis han går fra hende blot til fordel for en anden (dig) så ville jeg personligt være bange for at han kunne finde på det igen.

Uanset hvad, så er du lige nu "den anden" med brændte fingre og du kan ikke rigtig gøre andet end at vente og se og håbe på at du ikke bliver skuffet. For den kan gå begge veje. Jeg synes du skal passe på dig selv.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Det er netop også rigtig svært, fordi jeg har sat mig selv i så såbar en situation. Hvilket jeg ikke har gjort i rigtig lang tid, netop i frygt for at blive brændt.

Min fornemmelse er dog at han er reel, og også er havnet i en rigtig øv situation ligesom mig. Han sagde blandt andet at han ikke havde tænkt sig om et sekund længere, hvis ikke det var for den dårlige timing. Men det er selvfølgelig bare min mening.

Jeg håber virkelig ikke at han blot ser mig som lidt spænding, da jeg oprigtig er glad for manden, og lige meget hvad er jeg glad for at have gjort forsøget, selvom jeg måske ender med at få brændt fingere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.