overlocker - ejere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

MelikkazMoar

hvilken overlocker har/bruger du?

og hvorfor er den god?

og hvad bruger du den  oftest til?

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

livhemdrup

Følger lige med her. Håber det er okay. 

Anmeld

20. februar 2012

MelikkazMoar

livhemdrup skriver:

Følger lige med her. Håber det er okay. 

meget okay

Anmeld

21. februar 2012

lille-trold

Jeg har en Bernina 1100D - da jeg købte den var kavet den var let at indstille/tråde bla fordi jeg havde hørt min mor brokke så meget over sin og det har jeg fået. Et andet krav var også at den kunne lave rullesøm bruger jeg til fx en sommernederdel klippet på skrå af trådretning det giver den der lidt bølgede kant forneden.

Jeg bruger den til alt hvad jeg laver det hele bliver kantet på den og syet på en rigtig maskine måske dobbelt men jeg syntes det giver det flotteste resultat.

Anmeld

22. februar 2012

MelikkazMoar

lille-trold skriver:

Jeg har en Bernina 1100D - da jeg købte den var kavet den var let at indstille/tråde bla fordi jeg havde hørt min mor brokke så meget over sin og det har jeg fået. Et andet krav var også at den kunne lave rullesøm bruger jeg til fx en sommernederdel klippet på skrå af trådretning det giver den der lidt bølgede kant forneden.

Jeg bruger den til alt hvad jeg laver det hele bliver kantet på den og syet på en rigtig maskine måske dobbelt men jeg syntes det giver det flotteste resultat.

tak for svar

Anmeld

22. februar 2012

Skouboe

Jeg har en Husqvarna Huskylock s25 og jeg bruger den i øjeblikket primært til at sy tingene sammen og en enkelt rullesøn pist og hist.

Den kan dog meget mere end det, og jeg har planer om at sætte mig ned og lege med nogle af dens andre funktioner på et tidspunkt når jeg har lidt tid/overskud.

Anmeld

23. februar 2012

Sakris

Har en brother Lock 3034D, og er super glad for den. Bruger den kun til sammensyninger og kanter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.