wok vs. stegegryde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.433 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

birthee

Nu er vi blevet ret stor fan af wok-mad herhjemme  hvordan er en wokgryde i forhold til en stegegryde?

Hvis I gider kigge i køkkenskabet og sammenligne, ville jeg blive rigtig glad  

Og hvilken wokgryde har I? En billig en, eller en af de rigtig dyre?

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

L&V

birthee skriver:

Nu er vi blevet ret stor fan af wok-mad herhjemme  hvordan er en wokgryde i forhold til en stegegryde?

Hvis I gider kigge i køkkenskabet og sammenligne, ville jeg blive rigtig glad  

Og hvilken wokgryde har I? En billig en, eller en af de rigtig dyre?

Knus Birthe

Jamen en vok er jo smal i bunden og bliver bredere op af så varmen bliver meget intens og er som regl i støbejern en stegegryde er jo bare en stor gryde evt også i støbejern..

Min wok kostede 299,- og er fra bodum og den er super go

Anmeld

20. februar 2012

Silas&Mille

Hvis man er til wokmad skal man have en wok... det bliver meget bedre af det

Vi har en middeldyr wok fra Ikea, mener vi gav 400 kroner for den og den er super god.

Anmeld

20. februar 2012

Dinsen

Vi får også tit wok mad, og jeg ville aldrig lave det i en stegegryde, elsker min wok, den er fantastisk

Anmeld

20. februar 2012

birthee

Jeg vil lige ind og kigge på Ikea's hjemmeside... Den skal først købes til april, men derfor kan man jo godt undersøge markedet

Anmeld

20. februar 2012

birthee

Dinsen skriver:

Vi får også tit wok mad, og jeg ville aldrig lave det i en stegegryde, elsker min wok, den er fantastisk

deler du ud af opskrifter/idéer til wokmad?  Det er 2. gang jeg har lavet wok, begge gange med kylling, men det er jo altid dejlig med inspiration

Anmeld

20. februar 2012

Dinsen

birthee skriver:

deler du ud af opskrifter/idéer til wokmad?  Det er 2. gang jeg har lavet wok, begge gange med kylling, men det er jo altid dejlig med inspiration

Klart, har du en mail jeg evt. ka sende dem til?? (bliver nok først li sidst på ugen de bliver sendt afsted) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.