Dåbskjole til drenge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Carl-Emil's mor

Skønne piger, vil I ikke flashe jeres drenge i dåbs kjoler?? jeg er nemlig kommet i tvivl om hvilken slags jeg synes han skal have på så vil meget gerne se hvad I andre valgte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

An&Jo

Höör skriver:

Skønne piger, vil I ikke flashe jeres drenge i dåbs kjoler?? jeg er nemlig kommet i tvivl om hvilken slags jeg synes han skal have på så vil meget gerne se hvad I andre valgte

her valgte jeg kjolen fra, og istedet blev han døbt i pæne bukser og skjorte og vest..

Anmeld

20. februar 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

her valgte jeg kjolen fra, og istedet blev han døbt i pæne bukser og skjorte og vest..

Det ved jeg godt flere og flere vælger det stemmer bare ikke overens med mit billed af den dåb min søn skal have han har sin lille burberry skjorte og bukser til efter dåben men selve dåben i kirken vil jeg gerne have ham i kjole

Anmeld

20. februar 2012

Janni.

Silas blev døbt i en dragt. Kan smide billede ind når han er puttet.

Anmeld

20. februar 2012

An&Jo

Höör skriver:

Det ved jeg godt flere og flere vælger det stemmer bare ikke overens med mit billed af den dåb min søn skal have han har sin lille burberry skjorte og bukser til efter dåben men selve dåben i kirken vil jeg gerne have ham i kjole

her gjorde jeg det nok mest fordi han var 7 mdr da han blev døbt, og ikke kunne være i familiekjolen mere..

Men har skam ikke fortrudt det, synes han var bedårende i sit sæt.. Dog kan jeg godt forstå at du gerne vil have ham i en kjole..

Anmeld

20. februar 2012

Nessie

Jeg har ikke noget billede lige her, men Daniel blev døbt i den dåbskjole jeg selv og mine nevøer og niece blev døbt i.

Det er én min mor hæklede

Anmeld

20. februar 2012

MorTil4<3

Höör skriver:

her valgte vi kjolen fra da vi ikk kunne blive enige om hvordan den sku se ud, så her blev det dette valg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

her gjorde jeg det nok mest fordi han var 7 mdr da han blev døbt, og ikke kunne være i familiekjolen mere..

Men har skam ikke fortrudt det, synes han var bedårende i sit sæt.. Dog kan jeg godt forstå at du gerne vil have ham i en kjole..

tror også det er noget andet når det er så "stort" et barn

Anmeld

20. februar 2012

Carl-Emil's mor

Nessie skriver:

Jeg har ikke noget billede lige her, men Daniel blev døbt i den dåbskjole jeg selv og mine nevøer og niece blev døbt i.

Det er én min mor hæklede

Det var også meningen han skulle døbes i den jeg blev døbt i men den er bare medtaget :/ men kniplingerne lavede min oldemor og dem vil jeg så have over på den nye men kunne godt lige bruge lidt inspiration

Anmeld

20. februar 2012

Carl-Emil's mor

MilleMus1988 skriver:

her valgte vi kjolen fra da vi ikk kunne blive enige om hvordan den sku se ud, så her blev det dette valg

Han ser rigtig fin ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.