Sundhed og ernærings bøger... Uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. februar 2012

FamilenStorm

twinny skriver:

Jeg søger...

Menneskets ernæring

biokemi og bioteknologi

kommunikation og samarbejde i pro. relationer

mad, mennesker og måltider - samvidenskabelige perspektiver

ernæringsfysiologi - en grundbog

sundhedspædagogik for praktikere

samfund og kultur i sunhedsarbejdet

Nordic nutrition rec.

kulturen og det sociale liv

menneskets fysiologi.

Jeg har nogle af dem... Men er du ligeglad med hvilke udgaver det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

twinny

FamilenStorm skriver:

Jeg har nogle af dem... Men er du ligeglad med hvilke udgaver det er?

Nej det tror jeg ikk... Hvilke har du?

Så kan jeg skrive udgave.

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

twinny skriver:

Nej det tror jeg ikk... Hvilke har du?

Så kan jeg skrive udgave.

Har menneskes ernæring, men det er ikke den nyeste udgave, og det samme gælder for menneskes fysiologi.. Har dog også NNR, men den skal i kune rigtig bruge de 2 første kap i, og dem kan du finde oversat til dansk på nettet, så den vil jeg ikke anbefale dig at købe.. Jeg har i hvertfald ikke åbnet min lææænge...

Er det Surhs du skal læse på?

Anmeld

20. februar 2012

twinny

FamilenStorm skriver:

Har menneskes ernæring, men det er ikke den nyeste udgave, og det samme gælder for menneskes fysiologi.. Har dog også NNR, men den skal i kune rigtig bruge de 2 første kap i, og dem kan du finde oversat til dansk på nettet, så den vil jeg ikke anbefale dig at købe.. Jeg har i hvertfald ikke åbnet min lææænge...

ankerhus

Anmeld

20. februar 2012

twinny

FamilenStorm skriver:

okay. Jeg kontakter lige skolen imorgn, så vender jeg lige tilbage. Om de kan bruges og tak for infoen.

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

twinny skriver:

ankerhus

Det er også der jeg læser

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

twinny skriver:

okay. Jeg kontakter lige skolen imorgn, så vender jeg lige tilbage. Om de kan bruges og tak for infoen.

Det kan de godt.. Men det kan være at de sidetal der så evt står på lektionsplanen når du får denne, ikke stemmer overens med bogen osv.. Og så kan det være nogle afsnit der mangler osv..

Anmeld

20. februar 2012

twinny

FamilenStorm skriver:

Det kan de godt.. Men det kan være at de sidetal der så evt står på lektionsplanen når du får denne, ikke stemmer overens med bogen osv.. Og så kan det være nogle afsnit der mangler osv..

ihh hvor hyggeligt...

Der er en der vil sælge alle bøgerne til mig for 1600 kr... så der springer jeg.. håber ikk jeg har spildt din tid...

Anmeld

20. februar 2012

FamilenStorm

twinny skriver:

ihh hvor hyggeligt...

Der er en der vil sælge alle bøgerne til mig for 1600 kr... så der springer jeg.. håber ikk jeg har spildt din tid...

Er helt i orden

Og held og lykke med det.. Håber du bliver glad for det.. Du kan jo altid prøve at skrive hvis du bliver i tvivl om noget, så kan jeg se om jeg kan hjælpe.. For det er sku ikke altid kontoret er liiige hurtig

Anmeld

20. februar 2012

twinny

FamilenStorm skriver:

Er helt i orden

Og held og lykke med det.. Håber du bliver glad for det.. Du kan jo altid prøve at skrive hvis du bliver i tvivl om noget, så kan jeg se om jeg kan hjælpe.. For det er sku ikke altid kontoret er liiige hurtig

Hehe... tak for det... Hvis det er iorden, så ansøger jeg lige om dit venskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.